جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایجاد کلکسیون تصاویر در گوگل

آیا تابحال خواسته اید عکسی که پیشتر در گوگل جستجو کرده بودید را دوباره مشاهده کنید؟ گوگل روشی را برای این مساله ارائه کرده است. گوگل ویژگی خاصی را برای جستجوی تصاویر فراهم آورده است که شما را قادر می سازد کلکسیونی از تصاویر مورد علاقه خود ایجاد کنید.

گوگل

عبارتی را در گوگل تایپ کرده و عکس مورد نظر را پیدا می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید کلیک بر روی عکس و ستاره دار کردن آن می باشد. در این صورت این عکس به کلکسیون شما افزوده شده و شما می توانید در مواقع مورد نیاز به کلکسیون تصاویر خود رجوع کرده و عکس را مجددا مشاهده نمایید.

این امکان در حال حاضر برای کاربران موبایل عرضه شده است و بر روی تمام مرورگرهای iOS و اندروید قابل انجام می باشد. کافی است وارد حساب کاربری خود شده و از طریق تمام پلت فرم ها به تصاویر خود دسترسی داشته باشید. این امر می توانید برای افزودن تصاویر به Google+ نیز به کار برده شود. با این روش می توانید تصاویر دلخواه را ذخیره کرده و بعدها آن را با دوستان خود در Google+ به اشتراک بگذارید.
یکی از ویژگی های جالب این امکان، قابلیت طبقه بندی تصاویر می باشد. این بدین معناست که می توانید پوشه های ویژه ای برای تصاویر خود ایجاد کرده و آنها را طبقه بندی نمایید.

برای مشاهده تصاویر موجود در کلکسیون، کافی است بر روی دکمه View Saved کلیک نمایید. شما همچنین می توانید در میان تصاویر موجود جستجو نمایید.

این ویژگی در حال حاضر در ایالات متحده قابل استفاده می باشد و اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن به سایر کشورها ارائه نشده است.

منبع 9صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *