جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایا تیم کوک از آیفون 8 اپل استفاده میکند

به تازگی تصویری از بازدید تیم کوک از کارخانه یکی از تولیدکنندگان در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده و بسیاری از کاربران تصور می کنند که مدیرعامل اپل، آیفون بعدی این کمپانی را جیب خود حمل می کند. آیا برآمدگی جیب راست تیم کوک واقعاً آیفون بعدی است؟ و آیا واقعاً قصد داریم تا این حد به سراغ کوچک ترین شایعات آیفون 8 برویم؟ پاسخ ظاهراً مثبت است!

 

 تیم کوک از آیفون 8 اپل

اگر موبایلی که در جیب تیم کوک قرار گرفته واقعاً آیفون جدید باشد، باید گفت که این دستگاه جدید شمایلی مستطیل شکل دارد و در جیب مدیر عامل اپل، بسیار بزرگ به نظر می رسد.

اگر بخواهیم در مورد تصویر جدید تیم کوک گمانه زنی کنیم، تنها چیزی که به نظرمان می رسد این است که تیم کوک از بودن در سینسیناتی و تاسیسات تولیدی اپل خوشحال است. اما ظاهراً امروزه اینترنت از هر مسئله کوچکی، برداشت های بزرگ دارد و حالا مجبور به این فکر هستیم که شی داخل جیب کوک، چیزی نیست جز آیفون بعدی و مورد انتظار اپل.

در حال حاضر، اطلاعاتی کمابیش درباره آیفون 8 داریم و هیچکس هیچوقت فکر نمی کرد که این دستگاه بزرگ و مستطیل شکل نخواهد بود. اما به هرحال خوشحالیم که فرصتی برای نگاه به جیب تیم کوک و رویاپردازی درباره آنچه در حال حمل است یافته ایم. انتظار می رود اپل در جریان مراسمی در ماه سپتامبر، از این موبایل تازه به همراه آیفون های سری 7 اس رونمایی کند.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *