جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازی کردن با کنسول اکس باکس وان اکس در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷

نمایشگاه گیمزکام کمتر از یک ماه دیگر شروع خواهد شد و این روزها اخبار بسیاری از آن میشنویم. مایکروسافت نیز قرار است حضوری بزرگ در این نمایشگاه داشته باشد. برای آگاهی از مهم ترین خبر اعلام شده از این حضور با وینفون همراه باشید.

امروز مایکروسافت برنامه حضور خود در نمایشگاه گیمزکام را اعلام کرد. این برنامه شامل یک بخش مهم و هیجان انگیز برای طرفداران کنسول جدید مایکروسافت یعنی اکس باکس وان اکس نیز هست. مایکروسافت در یک پست در وبلاگ Major Nelson اعلام کرده است مراسمی که برای گیمزکام تدارک دیده با پخش زنده در روز ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) آغاز خواهد شد.
این مراسم با اعلام آخرین اخبار شرکت در زمینه بازی ها، مصاحبه توسعه دهندگان، معرفی عناوین جدید در راه اکس باکس وان اکس و نمایش “هدایا و سورپرایزها” همراه خواهد بود. مراسم مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۷ به صورت زنده از سرویس Mixer اکس باکس وان و یا روی سایت Mixer قابل مشاهده خواهد بود.

شب دوم نمایشگاه نیز مایکروسافت با یک استریم زنده به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی عنوان محبوب Age of Empires شروع خواهد کرد. علاوه بر مصاحبه با توسعه دهندگانی که در ساخت این فرانچایز شرکت داشته اند، قرار است در این شب نسخه ریمستر Age of Empires: Final Edition نیز معرفی خواهد شد. همچنین مایکروسافت اعلام کرده است که خبر بسیار مهمی در مورد این عنوان در راه است که مطمئنا طرفداران نمی‌خواهند آن را از دست دهند.

همچنین مایکروسافت در روز ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) میزبان یک رویداد FanFest نیز خواهد بود.

اما در مهم ترین خبر در مورد این رویداد، حاضران در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷، می‌توانند برای اولین بار با کنسول محبوب اکس باکس وان اکس بازی کنند! مایکروسافت قرار است در این نمایشگاه علاوه بر امکان بازی کردن با کنسول جدید خود، تعداد زیادی از عناوین در راه دنیای اکس باکس برای سال آینده را نیز معرفی کند.

منبع : وین فون

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *