جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل و توسعه آیفون 5 اینچی

به شهریور ماه، زمان معرفی سالانه آیفون نزدیک می شویم و اکنون کاربران این تلفن هوشمند می دانند که امسال نباید انتظار تغییرات ظاهری را داشته باشند. در ماه آینده اپل آیفون ۶S و ۶S پلاس را معرفی خواهد کرد که مشخصا طراحی مشابهی با نمونه پیشین دارند.

اپل و توسعه آیفون 5 اینچی

این در حالیست که اکنون یکی از منابع داخلی کمپانی فاکسکان ادعا دارد اپل در حال توسعه یک آیفون ۵ اینچی است.

این منبع داخلی که از کمپانی فاکسکان چنین گزارشی را ارسال کرده همچنین ادعا می کند که امسال، دوربین جلوی آیفون ها به ۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد کرد. این بخش از شایعه، به علت آنکه پیشتر شنیده بودیم که دوربین اصلی آیفون به ۱۲ مگاپیکسل افزایش پیدا خواهد کرد، اندکی قابل پذیرش است اما در خصوص نمونه ۵ اینچی، تا کنون هیچ منبع دیگری حتی در مورد این موضوع سخنی به میان نیاورده بود.

باید اشاره داشت که حتی منابع داخلی اپل و افراد مشهوری که به فاش کردن اطلاعات موبایل ها پیش از معرفی رسمی آنها مشغول هستند نیز هنوز در این خصوص هیچ اظهار نظری نداشته اند. تا کنون صرفا شنیده بودیم که آیفون ۶C در سال جاری رونمایی نخواهد شد و عرضه آن به سال ۲۰۱۶ موکول شده است. باید دید در روزهای آینده، این شایعه از سوی دیگران تایید شده و ابعاد گسترده تری خواهد یافت یا به دست فراموشی سپرده می شود.

منبع:ubergizmo

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *