جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن پیام رسان Peach

Peach یکی از اپلیکیشن های اجتماعی است که به تازگی عرضه شده است. این اپلیکیشن توسط دام هافمن طراحی شده است و خبر عرضه آن در تمام شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از جدید ترین اپلیکیشن ها موج می زند. این اپلیکیشن نیز دقیقا همان کاری را انجام می دهد که سایر اپلیکیشن های ارتباطی انجام می دهند و با استفاده از آن می توانید با دوستان خود چت کرده و یا ویدئو و تصاویری را برای آنها ارسال نمایید.

اپلیکیشن پیام رسان Peach

این اپلیکیشن را می توان ترکیبی از بهترین ویژگی های چند اپلیکیشن محبوب قلمداد کرد. برای مثال برخی از ویژگی های Twitter، Tumblr و Facebook در آن به چشم می خورند. شما در این نرم افزار نمی توانید به طور مستقیم (محرمانه) پیامی را برای فردی ارسال نمایید اما می توانید متونی را در صفحه خود نوشته و یا تصاویر و موقعیت خود را ثبت نمایید. نرم افزار محیط ساده ای دارد و به نظر می رسد در مدت کوتاهی می تواند به عنوان یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در بین افراد مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از ویژگی های جدیدی که در Peach وجود دارد امکان ارسال تصاویر GIF می باشد. همچنین می توانید بازی های مورد علاقه خود را در آن ثبت کنید تا دوستانتان بدانند در حال حاضر مشغول بازی کردن کدام گیم هستید. این اپلیکیشن دارای گزینه Like نمی باشد بلکه می توانید محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افراد را در مقیاسی از یک تا پنج امتیاز دهی نمایید.

این نرم افزار صفحات متعددی را برای افراد مشهور نظیر خوانندگان و هنرپیشه های معروف دارد تا افراد خود را به جای آن ها جا نزنند و صفحات رسمی بیش از هزاران فرد مشهور در آن ثبت شده اند. فقط چند روز از عرضه این اپلیکیشن گذشته است و روز جمعه تعداد کاربران آن به بالاترین میزان در مقایسه با سایر اپلیکیشن های ارتباطی در روزهای نخست رسید.

منبع 9 صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *