جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن طراحی پروژه Comet

ادوبی اعلام کرد که نام پروژه Comet (ستاره دنباله دار) خود را به  Experience Design یا تجربه طراحی تغییر خواهد داد که به اختصار تحت عنوان اکس دی از آن یاد می شود و از هم اکنون نسخه پیش نمایشش برای هر فردی که اکانت ادوبی داشته باشد موجود است.

اپلیکیشن طراحی پروژه Comet

لازم است اضافه نماییم که آخرین ابزار مربوط به Creative Cloud نخستین بار در اکتبر سال قبل و در جریان کنفرانس Max Creative ادوبی معرفی شد و در آن زمان با نام پروژه Comet از آن یاد می شد.

ادوبی اعلام کرده که این ابزار به طراحان امکان می دهد که در کوتاه ترین بازه زمانی از طرح های خود نمونه اولیه بسازند و با استفاده از مجموعه ابزارهای Creative Cloud اپ موبایلی و طرح های تحت وب را تست کنند.

لازم است اضافه نماییم کاربران اکس دی (X D) می توانند آن را همراه با امکانات برنامه هایی نظیر ایلاستریتور و فتوشات استفاده نموده و سپس از طرح های نهایی خود برای توسعه دهندگان خروجی بگیرند.

این اپ هم اکنون برای دستگاه های مک و سیستم OS X در قالب نسخه پیش نمایش موجود است اما طبق اعلام شرکت ارائه دهنده، نسخه های اندرویدی، iOS و البته نسخه دسکتاپی ویندوز 10 آن نیز در دست توسعه است و احتمالا ظرف ماه های آتی ارائه خواهند شد.

شرکت ادوبی اعلام کرده که در ادامه یکپارچه سازی بهتری را برای اکس دی با فتوشاپ و ایلاستریتور و همچنین Adobe Stock در نظر می گیرد و حتی قصد دارد که بازخوردهای دریافتی از کاربران در زمان استفاده از نسخه پیش نمایش را هم برای بهبود هر چه بیشتر این محصول به کار ببرد.

منبع:9to5mac

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *