جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن تنفس درمانی برای ios

هرکسی در برهه‌ای از زمان نیاز دارد تا فشارها را از روی خود بردارد و لحظه‌ای آرام گیرد. اما اغلب برنامه‌های فشرده و گیج‌کننده ما، این اجازه را نمی‌دهد تا لحظه‌ای یک‌نفس عمیق بکشیم. به همین خاطر برنامه‌ای مفید به نام +Breath به کمک ما می آید. این برنامه زیبا نفس‌های شمارا به‌صورت گرافیکی نمایش می‌دهد و جلساتی در آن برای استراحت، مدیتیشن و تمرین‌های نفس کشیدن وجود دارد.

اپلیکیشن تنفس درمانی برای ios


این برنامه شامل جلساتی با مدت‌زمان ۱ تا ۶۰ دقیقه‌ای است. اگر این تمرینات آرامش لازم را به شما نداد می‌توانید از جلسات بدون محدودیت زمانی آن استفاده کنید. شمارش چرخه‌های تنفس، مقدار دم و بازدم شمارا مشخص می‌کند. همچنین می‌توان مقدار زمان دم و بازدم را نیز اندازه گرفت. شما می‌توانید زمان دم و بازدم را در این برنامه بین ۱ تا ۳۲ ثانیه تنظیم کنید. گرچه این تنظیمات در میان جلسات درمانی تنفس نیز قابل تنظیم است. با این امکان می‌توانید مدت‌زمان آن را با سرعت طبیعی تنفس خود مطابقت دهید.

اپلیکیشن تنفس درمانی برای ios2

چیزی که در این برنامه بیشتر از جنبه درمانی آن ما را به سمت خود جذب کرده است، زیبایی آن در به تصویر کشیدن نمودار تنفس شما است. با استفاده از این برنامه به‌راحتی می‌توانید چرخه تنفس شخصی خود را شخصی‌سازی کنید. کاربرانی که از این برنامه استفاده کرده‌اند، از نتایج خوب استفاده از این برنامه گفته‌اند. رسیدن به آرامش و تمرکز بیشتر از مزایای استفاده از این برنامه به هنگام فراغت از کار و مشغله‌های زندگی است. به‌ویژه استفاده از تصاویری پویا به کاربران کمک می‌کند تا ذهن خود را از همه‌چیز پاک کنند و تنها به فکر بهبود تنفس خود رباشند.

برنامه +Breath رایگان بوده و تنها با پرداخت مبلغ اضافه ۱.۹۹ دلار می‌توانید از شر تبلیغات خلاص شوید.

lkfu nd[d v,

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *