جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن اوت لوک برای اپل واچ

مایکروسافت که همواره از حامیان ساعت هوشمند اپل بوده، امروز اپلیکیشن اوت لوک را برای اپل واچ منتشر کرد. اگر از کاربران اوت لوک در iOS هستید، از این پس می توانید از امکانات آن در ساعت هوشمندتان هم استفاده کنید.

اپلیکیشن اوت لوک برای اپل واچ

در بروزرسانی جدید اوت لوک حالا می توان راحت تر از گذشته ایمیل های کامل را در صفحه ساعت مطالعه نمود. ضمنا قابلیت پاسخ به ایمیل ها نیز به امکانات نسخه اپل واچ اضافه شده اند.

اعلان های اوت لوک در اپل واچ به طور پیش فرض، حالا مقدار بیشتری از محتوای ایمیل را به جای چند خط اولیه اش برای شما به نمایش در می آورند.

علیرغم اینکه هنوز امکان ارسال پاسخ مستقیم از طریق منوی اعلان ها فراهم نشده، با این وجود با کلیک روی هر اعلان می توانید به سرعت متن کامل ایمیل را مشاهده کرده و از طریق پاسخ های سریع آماده یا تایپ کلمات، پاسخ را به طرف مقابل ارسال کنید.

مایکروسافت همچنین امکان نگاه اجمالی بر آتلوک را در نسخه اپل واچ گنجانده که از طریق آن می توان به قرارهای ملاقات در ایمیل و تقویم نظر سریعی انداخت. درست مثل سایر اپلیکیشن های اپل واچ، این مورد هم تنها تجربه نمایش اعلان ها را گسترش داده.

گفتنی است که اپلیکیشن جدید اوت لوک، جدیدترین عضو خانواده محصولات نرم افزاری مایکروسافت برای اپل واچ همچون وان درایو، پاورپوینت، اسکایپ و وان نوت محسوب می شود.

 

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *