جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین گوشی گوگل تانگو در ماه آتی

به گفته CNET، گوشی Lenovo Phab 2 Pro قرار است در ماه نوامبر رونمایی شود. این اسمارت فون اولین دستگاهی خواهد بود که با تکنولوژی تانگو، یا همان تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل کار می کند و شهرت آن هم به همین دلیل است.

اولین گوشی گوگل تانگو در ماه آتی
رییس بخش واقعیت مجازی گوگل، Clay Bavor زمان رونمایی از این محصول که قرار بود در طول تابستان اتفاق بیفتد را تایید کرده است. مهم ترین نکته در مورد Lenovo Phab 2 Pro دوربین زاویه باز تانگو و  قابلیت تشخیص عمق دوربین است که در سنسور 16 مگاپیکسلی این گوشی به کار گرفته شده و قابلیت های منحصر به فردی را به دوربین اضافه می کند. تانگو به کاربران اجازه می دهد نقشه فضاهای فیزیکی را آماده کنند و آن را با اثرات مجازی، ردیابی اشیاء و نقشه فضاهای داخلی پوشش دهند.

این قابلیت ها اجازه می دهند که مدل جدیدی از اپلیکیشن ها و تجربیاتی که پیش از این با یک اسمارت فون قابل اجرا نبود را در اختیار داشته باشیم. درست مثل سایر گوشی ها، Lenovo Phab 2 Pro یکی از دستگاه های پیشرفته سال 2016 خواهد بود. این گوشی به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD، پردازنده اسنپدراگون 652، 4 گیگابایت رم، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت مجهز است. هیچ یک از این قابلیت ها نکته ویژه ای به نسبت سایرین ندارند اما احتمالاً کار خود را به خوبی انجام خواهند داد.
Lenovo Phab 2 Pro از ماه آینده و به قیمت 499 دلار به فروش خواهد رسید. احتمال اینکه این گوشی فروش خوبی داشته باشد کم است اما برای گوگل مهم بود که تانگو را در دنیای واقعی پیاده سازی کند و آن را به دست مشتریانش برساند تا تکنولوژی یک قدم دیگر به سمت جلو حرکت کند.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *