جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین گوشی هوشمند زیمنس سابق

شاید بسیاری از شما به خاطر نداشته باشید، اما روزگاری زیمنس یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید موبایل به شمار می رفت. این شرکت در آن زمان پتانسیل بازاری که در آن حضور داشت را درک نکرد و در نهایت تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در حوزه های دیگری دنبال نماید.

زیمنس

در سال ۲۰۰۸ زیمنس تصمیم گرفت تا تمرکز خود را بر روی توربین های بادی و ابزارهای پزشکی قرار دهد و واحد ارتباطات خانگی و اداریش را به شرکت Gigaset واگذار نماید.

گیگاست در آن زمان تولید موبایل را در دستور کار خود قرار نداد و فعالیت در دیگر حوزه ها همچون خدمات پهن باند، وایمکس، VoIP و … را به عنوان نقشه راه خود تعریف کرد.

اما اکنون و با گذشت ۷ سال از راه اندازی گیگاست، به نظر می رسد که سرانجام مدیران این شرکت به اهمیت بازار تلفن های هوشمند پی برده اند و قصد دارند به زودی اولین محصول خود در این حوزه را معرفی نمایند.

اخیرا مشخصات موبایل جدید گیگاست در بنچ مارک آنتوتو دیده شده است. بر اساس این اطلاعات، محصول مورد اشاره قرار است از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده نماید و از رمی ۳ گیگابایتی نیز در مجموعه سخت افزاری خود بهره گیرد. ابعاد نمایشگر دستگاه هنوز مشخص نشده، اما رزولوشن آن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ خواهد بود. دوربین اصلی دستگاه رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دوربین جلو نیز تصاویر را با سنسور ۸ مگاپیکسلی به ثبت می رساند.

در آنتوتو همچنین تصاویری نیز از این دستگاه دیده می شود که خبر از قابی فلزی برای موبایل جدید گیگاست می دهند. زیمنسی های سابق قصد دارند این دستگاه را در هفته آینده و در حاشیه نمایشگاه IFA 2015 در برلین، معرفی نمایند.

منبع:phonearena

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *