جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین گجت پوشیدنی ویژه بازی !

شرکت فعال در طراحی بازی‌‌های رایانه‌ای، MadRat Games که توسط فارغ‌التحصیل IT، راجات هاریوال راه‌اندازی شده نسخه اولیه از SuperSuit، اولین پلتفرم پوشیدنی ویژه بازی‌های رایانه‌‌ای جهان را در نمایشگاه CES 2016 در معرض نمایش قرارداد.

moarefi avalin gadget pooshidani

سوپرسوییت کنسولی است که با هدف کاهش زمان سپری شده توسط کودکان در جلوی صفحه‌ نمایش و افزایش تعاملات اجتماعی و فعالیت‌های فیزیکی آن‌ها طراحی شده است.

هاریوال در این خصوص می‌گوید که برای کودکان بازی در محیط‌های بیرون از منزل شرایط ایده‌آل تفریح است اما با توجه به کاهش فضای موجود در شهرها و البته نگرانی‌های موجود در خصوص امنیت آن‌ها، کودکان می‌توانند فعالیت‌های فیزیکی را در خانه انجام دهند.

سوپرسوییت یک جلیقه و یک دستکش است که پیش از شروع بازی آنها را می‌پوشید و این جلیقه ضربه‌ها را ثبت کرده و امتیازات اخذ شده را در قالب نور، صوت و لرزش به نمایش می‌گذارد. دستکش نیز تعامل میان کاربران برپایه استفاده از محرک‌هایی برای ارسال پرتوها را فراهم می‌کند.

برقراری ارتباط با برنامه ویژه گوشی‌های هوشمند نیز به والدین این امکان را خواهد داد تا اطلاعات مربوط به وضعیت جسمانی و حرکتی کودکان را بررسی و موقعیت مکانی آن‌ها را تشخیص دهند.

هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه نسخه نهایی این محصول مطلبی منتشر نشده است.

منبع : آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *