جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین طراحی ساعت هوشمند شیائومی

avalin tarahi saate hooshmande xiaomi

طراحی ساعت هوشمند شیائومی در فضای آنلاین منتشر شد و این اسکیس، نمای کلی اولین ساعت هوشمند این کمپانی را به رخ کشید. Xiaomi در اوایل ماه جاری فروش دستبند شیائومی می بند 2 (Mi Band 2) خود را آغاز کرد.

این پوشیدنی، یک محصول موفق از این کمپانی نوظهور چینی بود. دستبندی با یک صفحه نمایش اولد کارآمد و سنسور ضربان قلب با برچسب قیمتی ارزان. با این وجود، شیائومی می بند جدید تنها محصول پوشیدنی امسال این کمپانی نخواهد بود. بر اساس گفته‌های یک تحلیلگر چینی؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی در دست ساخت است و این محصول باید به‌زودی اعلام شود.

درحالی‌که هنوز هم ساعت هوشمند جدید این کمپانی دیده نشده؛ اما امروز طراحی اولیه‌ای از این ساعت مچی در فضای آنلاین به بیرون درز کرد. بر اساس این تصویر طراحی ساعت هوشمند شیائومی شبیه به ساعت‌های گردی است که در این بازار به چشم می‌خورد. در این اسکیس می‌توان به‌وضوح طرح لوگوی Mi و همچنین دو دکمه در سمت راست آن مشاهده کرد. این ساعت به نظر باید دستگاه تنومند و مقاومی باشد.

یکی از چیزهای جالبی که در این طرح اولیه به چشم می‌آید، نوار باریکی است که در زیر نمایشگر آن دیده می‌شود. این مورد می‌تواند اشاره‌ به چیزی شبیه به طراحی موتو 360 داشته باشد که یک نوار مشکی بر روی نمایشگر آن دیده می‌شود.

 

منبع : gizmochina

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *