جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اوبر در سال 2020 آزمایش تاکسی های پرنده اش را آغاز می کند

امروز اوبر در دالاس پرده از برنامه های خود برای استفاده از اتومبیل های پرنده در ناوگان خود برداشت. نمایندگان کمپانی مذکور در رویدادی با نام «Elevate» در مورد مسائل مربوط به تاکسی های با قابلیت فرود و پرواز به صورت عمودی (VTOL) سخن گفتند که به نظر می رسد در استراتژی آینده آنها سهم به سزایی داشته و وعده عرضه در سال 2020 را به کاربران دادند.

اوبر در سال 2020

گفتنی است بخش اعظم رویداد امروز به همکاری های لازم برای پیش بردن پروژه اتومبیل های خودران به سوی واقعیت اختصاص داشت و گفته شد که آنها در حال رایزنی با مقامات شهرهای دالاس، فورت وورث و دبی هستند تا بتوانند برنامه های خود را به صورت آزمایشی در این مکان ها توسعه دهند.

اوبر در حال رایزنی با مقامات شهرهای دالاس، فورت وورث و دبی است تا برنامه خود را در این مکان ها توسعه دهد
علاوه بر آن بخش دیگر صحبت ها به همکاری با کمپانی ChargePoint اشاره داشت که قرار است باتری های مورد نیاز اتومبیل های پرنده VTOL را تأمین کند. همچنین اوبر هم اکنون با مشاوران املاک محلی در صدد همکاری است تا بتواند مکان های مناسبی برای ساخت محل های فرود و پرواز اتومبیل هایش فراهم کند.

از طرف دیگر گزارش ها نشان می دهند که اوبر برای توسعه خودروهای الکتریکی VTOL با پنج کمپانی مطرح در این حوزه با نام های Aurora Flight Sciences, Pipistrel Aircraft, Embraer, Mooney و Bell Helicopter همکاری می کند.

لازم به ذکر است در نطق اولیه مراسم امروز، «جف هولدن»، مدیر ارشد تولید اوبر از تصور خود نسبت به برنامه VTOL سخن گفت و اذعان داشت که با استفاده از این سرویس طی مسیر میان هتل و فرودگاه به جای آنکه نیم ساعت یا بیشتر به طول انجامد، تنها در چند دقیقه صورت خواهد گرفت.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *