جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انفجار بزرگ سخت‌ افزاری مایکروسافت

شایعات جدید از انفجار سخت‌افزاری بزرگ آمریکا در اکتبر خبر می‌دهد و بر اساس آن قرار است این شرکت بزرگ نرم‌افزار نسل جدید محصولات خود را به دست کاربران جهانی برساند.

انفجار بزرگ سخت‌ افزاری مایکروسافت
طی چند هفته اخیر «پائول توروت» در مرکز Windows Weekly اشارات مختلف به تمرکز مایکروسافت بر بازار سخت‌افزار داشت و این بار گفته شد که این شرکت بزرگ تصمیم گرفته است با برگزاری یک کنفرانس متفاوت، طی ماه اکتبر سال جاری میلادی نسل جدید محصولات را وارد بازار کند.

مرکز WPDang گزارش داد مایکروسافت در نظر دارد که کنفرانس متفاوت مایکروسافت در ماه اکتبر برگزار می‌شود و طی آن بزرگ‌ترین به‌روزرسانی برای سیستم‌ عامل ویندوز ۱۰ با نام Threshold 2 صورت می‌گیرد.

منابع آگاه همچنین گزارش دادند کنفرانس ماه اکتبر در نیویورک برگزار می‌شود و طی آن قرار است بزرگ‌ترین فروشگاه جهانی مایکروسافت که در خیابان پنجم نیویورک واقع شده است، افتتاح شود.

در دیگر خبرها گفته شد که طی کنفرانس پیش‌رو دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های Cityman و Talkman معرفی می‌شوند و هر دو آنها به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی مجهز شده‌اند.

انفجار بزرگ سخت‌ افزاری مایکروسافت2

علاوه بر این پیش‌بینی شده است مایکروسافت رایانه لوحی Surface Pro 4 که مدل بعدی تبلت Surface Pro 3 مبتنی بر پردازنده اینتل محسوب می‌شود را با ویندوز ۱۰ روانه بازار کند.

مایکروسافت شارژر و کاور جدید برای تبلت‌های خود را با نام Surface Dock آماده کرده است که با سری محصولات Surface Pro سازگاری دارند و برخی قابلیت‌های سخت‌افزاری دیگر هم از سوی این شرکت روانه بازار می‌شود.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *