جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انفجار دومین آیفون 6 پلاس

بنا به تازه‌ترین گزارش‌های رسمی به دست آمده، آیفون 6 پلاس خانمی با نام Yvette Estrada بدون دلیل و مادمی که روی کمد وی قرار داشته؛ دچار انفجار هولناکی شده است. این دومین گزارشی محسوب می‌شود که طی ماه اکتبر در رابطه با انفجار بی‌دلیل آیفون 6 پلاس اپل منتشر شده است.

انفجار دومین آیفون 6 پلاس
اپل هم به باشگاه انفجاری سامسونگ پیوست! همانطور که می‌دانید فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ به مشکل فنی همراه بوده و دچار انفجار آتش‌سوزی می‌شود. در پی ادامه پیدا کردن این موضوع، سامسونگ به طور رسمی درخواست لغو فروش و استفاده جهانی از فبلت نوت 7 خود را صادر کرد. مشکلاتی که برای فبلت نوت 7 و سامسونگ به وجود آمد برای شرکت اپل و آیفون‌هایش به شدت رضایت‌بخش بوده است. ظاهرا درآمدها و فروش آیفون‌ها اپل طی ماه‌های جاری بسیار عالی بوده و اپل از این بابت بسیار خرسند است.

اما حال نوبت به شرکت اپل رسیده که در قبال انفجار و آتش سوزی آیفون‌های خود پاسخگو باشد. در اوایل ماه جاری خبری مبنی بر انفجار و آتش گرفتن یک دستگاه آیفون 6 پلاس در جیب یک دانش آموز منتشر شده بود و حال خبر جدیدی از حادثه‌ای مشابه برای آیفون 6 پلاس اپل منتشر شده و نگرانی‌های این شرکت را برانگیخته است. بنا به گزارش‌های به دست آمده، آیفون 6 پلاس یک خانم به نام Yvette Estrada بدون هیچ دلیل قانع کننده و زمانی که بر روی کمد وی قرار داشته دچار انفجار هولناکی شده است.

 

بنا به ادعای خانم Yvette Estrada، شدت انفجار به قدری هولناک بوده که آتش و ضربه ناشی از آن به کمد و دو استند اپل واچ (Apple Watch) وی هم آسیب جدی وارد کرده است. قربانی این حادثه به شدت در قبال این موضوع نگران بوده و طی مصاحبه خود عنوان داشت که شعله‌های آتش از صفحه نمایش آیفون 6 پلاس او زبانه می‌کشیدند. وی عنوان داشت که اگر این انفجار بی‌دلیل در شرایطی رخ می‌داد که در حین مکالمه با آیفون خود بودم یا آیفون خود را در زیر بالش خود قرار داده بودم چه اتفاقی رخ می‌داد؟ بدون تردید صورت وی در این شرایط دچار آتش سوزی جدی می‌شد.

حادثه مورد نظر به واقع جدی بوده و تیم آتش نشانی ساعت 3 صبح آن روز خود را به محل حادثه رساندند. خانم Yvette Estrada در مصاحبه خود عنوان داشت که اپل باید در قبال این موضوع پاسخگو باشد. شرکت اپل با ادامه پیدا کردن جریان انفجاری آیفون 6 پلاس خود سریعا دست به کار شده و عنوان کرده که مشکلات ایجاد شده را به طور دقیق بررسی می‌کند. اپل همچنین یک استند اپل واچ، یک شارژر و یک آیفون 6 پلاس جدید را به عنوان هدیه در اختیار خانم Yvette Estrada قرار داد. همچنین پیشنهاد خرید ویژه‌ای برای آیفون 7 هم از سوی اپل برای این خانم ارائه شده است.

بنابراین خوشحالی اپل پس از مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 و سامسونگ ایجاد شد، زودگذر هستند. با انفجارهایی که برای آیفون 6 پلاس اپل رخ داده، حال کوپریتنویی‌ها هم به سرنوشت مشابه با سامسونگ دچار شده‌اند. به نظر شما در مرحله بعد نوبت به کدام شرکت و چه گوشی می‌رسد؟

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *