جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انتظار برای تعرفه جدید مخابرات

معاون شبکه مخابرات ایران گفت: اجرای طرح همکدسازی تلفن‌های ثابت هزینه‌های سنگینی را به مخابرات وارد کرده که کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید به فکر تعدیل تعرفه‌های ارتباطی و جبران این موضوع باشد.

انتظار برای تعرفه جدید مخابرات

محمدرضا حاجی محمدی با حضور در یک برنامه رادیویی با اشاره به اینکه مخابرات از سال 84 افزایش تعرفه‌ای نداشته است، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه شبکه مخابراتی افزایش تعرفه‌ای نداشته اما در بحث همکدسازی تلفن‌های ثابت هزینه‌های سنگینی به مخابرات وارد شد.
وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح همکدسازی تلفن‌های ثابت با تمام سازندگان داخلی مراکز تلفنی وارد مذاکره شدیم و از آنها خواستیم ارتقای ورژن هم از منظر سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری داشته باشند تا در نهایت شماره‌ها هشت رقمی و ارتباطات بین شهری به شهری تبدیل شود.
معاون شبکه مخابرات ایران با اشاره به اینکه اجرای چنین طرحی به نفع مردم تمام شد، گفت: مخابرات هزینه‌های سنگینی را در مقابل کاهش هزینه‌های مردم متقبل شد و لذا منتظر هستیم تا کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات راهی برای تعدیل تعرفه‌های مخابراتی بیابد.
او با بیان اینکه هزینه‌های خدمات ثابت در برابر دیگر حوزه‌ها با توجه به اینکه افزایش تعرفه‌ای در بخش مخابرات نداشته‌ایم بسیار پایین است، گفت: راهکار خروج از وضعیت فعلی تعدیل تعرفه‌های ارتباطی است.
حاجی محمدی با اشاره به اینکه در زمینه اینترنت هم سرمایه‌گذاری‌های بسیاری صورت گرفته است، ابراز کرد: با توجه به پیش و رو بودن ایام عید، نیازمند افزایش پهنای باند اینترنت بودیم که این کار را انجام و درخواست خود را به شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه دادیم.
وی ابراز کرد: زیرساخت تأمین کننده اصلی پهنای باند و شرکت‌های اینترنتی و مخابرات توزیع کننده هستند؛ با توجه به اینکه زیرساخت در راستای کاهش هزینه‌های اینترنت تخفیفی را برای شرکت‌های توزیع کننده در نظر گرفت، ما هم این تخفیف را به سمت مردم اعمال کردیم و اکنون هزینه خدمات‌دهی در این بخش معقول است.

 

منبع:تسنیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *