جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انتشار آپدیت iOS 9.2.1

اگر شما از وجود بعضی مشکلات و باگ‌ها در دستگاه iOS خود رنج می‌برید، بد نیست بدانید که اپل در حال حاضر iOS 9.2.1 را برای همه‌ی دستگاه‌هایی که از این نسخه پشتیبانی می‌کنند، منتشر کرده است.

انتشار آپدیت iOS 9.2.1

این به‌روزرسان نسبتا کوچک بوده و حجم آن ۴۰ مگابایت است. این نسخه چند مشکل امنیتی را رفع خواهد کرد.

متاسفانه در لیست تغییرات iOS 9.2.1 مشخص نشده که دقیقا چه مشکلاتی حل خواهد شد، اما امیدواریم که این به‌روزرسان هر مشکلی را که در دستگاه iOS با آن مواجه هستیم، حل کند. قاعدتا این به‌روزرسان را از همین الان می‌توان دانلود کرد. بنابراین می‌توانید به قسمت تنظیمات بروید تا نسخه‌ی جدید را دانلود کنید.

به‌روزرسان iOS 9.2.1 برای رفع مشکلاتی امنیتی منتشر شد

اعضای وب‌سایت ArsTechnica تایید کرده‌اند که گرچه این نسخه بعضی از باگ‌ها را رفع می‌کند، اما اپل هنوز مشکل ناپدید شدن درصد باتری را حل نکرده است. این باگ باعث می‌شود درصد باتری در گوشی‌های آیفون 6s و 6s پلاس به طور ناگهانی ناپدید شود. البته ظاهرا وقتی که ساعت آیفون را به طور دستی تغییر می‌دهیم، این مشکل پیش می‌آید.

البته راه حل‌های موقتی برای این باگ وجود دارد، اما هنوز یک راه‌ حل دائمی توسط اپل ارایه نشده است. در هر صورت، این مشکل در iOS 9.2.1 حل نشده، بنابراین کاربران آیفون 6s و 6s پلاس باید منتظر انتشار iOS 9.3 بمانند؛ بلکه مشکل درصد باتری در آن نسخه حل شود.

منبع 9 صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *