جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


امکان پشتیبان گیری در گوگل Photos

یکی از نکات طلایی گوگل Photos، پشتیبان گیری و ذخیره سازی رایگان عکس های کاربران است که همه افراد می توانند عکس هایی با کیفیت زیر 16 مگاپیکسل را بدون پرداخت هیچ هزینه ای در این سرویس ابری ذخیره کنند. اما یکی دیگر از نکات مثبت این سرویس، انجام مراحل ذخیره سازی به صورت اتوماتیک است اما اگر کیفیت تصاویر کاربران بالاتر از 16 مگاپیکسل باشد، فضای این سرویس به سرعت پر خواهد شد و شاید بسیاری از افراد ترجیح بدهند که تصاویر به صورت دستی و به انتخاب خودشان در Photos آپلود کنند. بنابراین گوگل به تازگی این امکان را به کاربران ارایه کرده تا رضایت هر چه بیشتر آنها را جلب کند. در ادامه خبر باتک شات همراه باشید.

امکان پشتیبان گیری در گوگل Photos
در نسخه جدید گوگل Photos که روز گذشته منتشر شد، قابلیت پشتیبان گیری به صورت دستی از تصاویر در اختیار کاربران قرار گرفت. برای پیدا کردن این قابلیت تنها کافیست که عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی منوی سه نقطه ای که در بالای صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید و گزینه “Back up now” را انتخاب کنید.


اگر شما نیز جزو کاربران Photos هستید، خالی از لطف نخواهد بود که در همین قسمت یادآوری کنیم که می توانید عکس های خود را با استفاده از اموجی ها جستجو کنید. این قابلیت برای اولین بار در اول آوریل معرفی شد و اکثر کاربران فکر می کردند که غول جهانی جستجوی اینترنتی یک شوخی احمقانه را با کاربران خود به راه انداخته است. اما ظاهراً این ماجرا یک شوخی نبوده و گوگل یک قابلیت واقعی جدید را به کاربران ارایه کرده است که اتفاقاً به خوبی کار می کند. اگر تا به حال این قابلیت جدید را امتحان نکرده اید پیشنهاد می کنیم که همین حالا دست به کار شوید و در اپلیکیشن Photos، با استفاده از اموجی مورد علاقه خودتان به جستجوی عکس ها بپردازید و نتیجه حیرت انگیزش را ببینید.

اپلیکیشن Photos در واقع راه حلی برای شرایط وحشتناک از کار افتادن گوشی و از دست رفتن تمامی تصاویر ثبت شده از بهترین خاطرات و سفرهایتان است. Photos تضمین می کند که کاربران هیچ وقت با فاجعه از دست رفتن خاطرات و تصاویر مواجه نخواهند شد چرا که فوتوز می تواند تمامی تصاویر و ویدیوها را در داخل حباب ابری کوچک امن خود آپلود کند و یک فضای کاملاً خصوصی را برای کاربران خود فراهم کند.
علاوه بر این، آپلود کردن فایل های تصویری و ویدیویی در سرویس های ابری باعث می شود حافظه داخلی دستگاه شما خالی شود چون همیشه می توانید تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده در فضای ابری خود را بدون هیچ نگرانی خاصی از داخل حافظه دستگاه پاک کنید.

 

lkfu j; ahj

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *