جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


امتیاز ۱۷۹ هزار گلکسی نوت 8 در آنتوتو

در کنار اخبار فراوانی که در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر شده، حال امتیاز بنچمارک آنتوتو این محصول نیز فاش شده است.

 

امتیاز ۱۷۹ هزار گلکسی نوت 8 در آنتوتو

اخیرا شاهد انتشار جزئیات مربوط به بنچمارک گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ در جی‌اف‌ایکس بنچ بوده‌ایم و حالا هم امتیاز تست بنچمارک آنتوتو این فبلت در دسترس قرار گرفته است. بر اساس سابقه‌ی سامسونگ، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ برای بازار آمریکا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شود و تست بنچمارک آنتوتو نیز برای این مدل از فبلت یاد شده ثبت شده است. این چیپ‌ست شامل هشت هسته‌ی پردازشی بوده و از تراشه‌ی گرافیکی آدرینو ۵۴۰ بهره می‌برد. گلکسی نوت ۸ در سایر نواحی جهان به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ مجهز خواهد شد. شایان ذکر است که اکسینوس ۸۸۹۵ از چیپ گرافیکی Mali-G71 بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعاتی که از آنتوتو به‌دست آمده، گوشی گلکسی نوت ۸ از نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل بهره خواهد برد. این وضوح تصویری، در واقع رزولوشن فول اچ‌دی‌ پلاس است که به طور پیش‌فرض برای نمایشگر نوت ۸ تنظیم شده است. البته کاربران می‌توانند وضوح تصویری صفحه‌نمایش نوت ۸ را تا ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل (کیو اچ‌دی پلاس) افزایش دهند. حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. همانطور که در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ اشاره شده بود، بر اساس اطلاعات آنتوتو، گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره نخواهد برد و در واقع این محصول به یک دوربین‌ ۱۲ مگاپیکسلی تکی و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی می‌توان از آن استفاده کرد. سیستم‌عامل پیش‌فرض نوت ۸ هم اندروید ۷.۱.۱ است که به رابط کاربری اختصاصی سامسونگ مزین خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای گلکسی نوت ۸ که در آنتوتو به آن‌ها اشاره نشده، می‌توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد این دستگاه اشاره کرد. سامسونگ یک‌بار دیگر از نسبت تصویری ۱۸ به ۹ در صفحه‌نمایش نوت ۸ استفاده خواهد کرد؛ دقیقا همانند کاری که در مورد نمایشگر دو گوشی‌ هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس انجام داد. سامسونگ با انتشار تیزرهای مختلف این موضوع را تایید کرده که در تاریخ ۲۳ آگوست و طی مراسم آنپکد، از نسل جدید فبلت هوشمند خود یعنی گلکسی نوت ۸ رسما رونمایی خواهد کرد. اگر شما هم مثل خیلی از گیک‌ها منتظر معرفی این محصول هستید، بهتر است تاریخ یکم شهریور را بر روی تقویم‌های خود علامت‌گذاری کنید.

لازم به ذکر است که گلکسی نوت ۸ بر اساس تست آنتوتو، امتیاز ۱۷۹ هزار را در این بنچمارک به‌دست آورده است. برای مقایسه باید اشاره کنیم که امتیاز آنتوتو گلکسی اس ۸ که اوایل سال جاری معرفی شده، ۲۰۵ هزار است.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *