جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ال جی X Cam در راه ایران

ال جی X Cam یکی از محصولات میان رده سری ایکس کمپانی کره‌ای ال جی است که در کنگره جهانی موبایل (MWC) اوایل سال جاری رونمایی شد. ال جی فروش جهانی محصولات این خانواده را از ماه مارس آغاز کرده است و اینک نوبت به آن رسیده تا بازار ایران میزبانی آن را بر عهده گیرد.

ال جی X Cam در راه ایران


ال جی X Cam با ارائه امکاناتی بسیار مناسب همراه قیمتی کاملاً رقابتی در مقایسه با سایر تلفن‌های هوشمند هم رده خود، تجربیات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه خواهد داد. این هندست میان رده مخصوص کسانی است که توقع سخت افزاری در رده پرچم‌داران را نداشته و بیشتر قصد در اختیار داشتن دوربینی با کیفیت را برای عکاسی با تلفن همراه دارند. این گوشی دارای  دو دوربین در قسمت پشتی خود است که از این جهت می‌توان آن را پدیده‌ای منحصر به تلفن‌های گران قیمت و رده بالای بازار دانست. به لطف این دو دوربین شما می‌توانید میدان دید بسیار وسیع‌تری را در مقایسه با تلفن‌های هم رده داشته باشید و تصاویری با زاویه عریض 120 درجه‌ای خلق کنید. این دقیقاً مشابه زاویه‌ای است که چشم انسان می‌بیند. این دوربین دارای لنز 13 مگاپیکسلی (معمولی) و یک لنز 5 مگاپیکسلی (واید) است که همراه با دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار و همچنین فلش LED است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول جذاب باید به قابلیت Pop-out Picture اشاره کرد. به لطف این قابلیت ال جی X Cam قادر است دو تصویر را با دو لنز واید و استاندارد پشتی ثبت کرده و پس از ادغام با یکدیگر جلوه‌ی ویژه‌ای به را به تصویر شما ببخشد. علاوه بر آن باید به Animated Photo (تصویر متحرک)، Panarama View (نمای پانوراما برای تولید تصاویری با دید وسیع‌تر) و همچنین Signature (اضافه کردن زیرنویس به تصویر) اشاره کرد که به هرچه جذابیت بیشتر دوربین این محصول کمک کرده است.

به لطف طراحی یکپارچه و شیشه سه‌بعدی خم‌شو، ال‌جی X Cam از بدنه منحنی شگفت‌انگیز در جلو و با ضخامت ۵٫۲ میلی‌متر برخوردار است. بنابراین، نگه داشتن آن در دست فوق‌العاده راحت است. و برخلاف محصولات هم رده ضخیم و سنگین، ال‌جی X Cam تنها ۱۱۸ گرم وزن دارد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *