جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ال جی V20 سپتامبر می آید

ارشات اخیر نشان می‌دهد ال جی G5 آنطور که این کمپانی انتظار داشت در بازار موفق نبوده بنابراین ال جی قصد دارد به پرچمدار دیگری امید ببندد. سال گذشته مدل ال جی V10 عرضه شد که با پرچمدار های دیگر تفاوت‌های زیادی داشت و استقبال خوبی از آن شد. بنابراین احتمالاً مدل جدید V20 که جانشینی برای آن به حساب میاید، بتواند حتی عملکرد بهتری نیز داشته باشد.

ال جی V20 سپتامبر می آید

در همین رابطه، گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که خبر از انتشار V20 در اوایل ماه سپتامبر می‌دهد و با وجود اینکه ETNews ادعا می‌کند الجی هنوز نامی برای جانشین V10 در نظر نگرفته به نظر می‌رسد این کمپانی از نام V20 به جای V11 استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود ال جی تاریخ عرضه این گوشی را از اواخر سپتامبر/اوایل اکتبر به اوایل سپتامبر منتقل کرده تا کاربران برای تجربه این پرچمدار جدید انتظار کمتری بکشند.

با این حال تاکنون جزییات خاصی از مشخصات داخلی این گوشی هوشمند اعلام نشده است بنابر این برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های جانشین V10همچنان باید منتظر بمانیم.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که سامسونگ قصد دارد بلافاصله پس از معرفی گلکسی نوت 7 در روز دوم آگوست دست به عرضه این گوشی به بازار بزند و دیگر مانند سال گذشته نیازی نیست بین معرفی و توزیع گوشی جدید سامسونگ به بازار، 3 هفته منتظر بمانیم.

در زیر می‌توانید مشخصات دو گوشی گلکسی نوت 7 و ال جی V10 را مشاهده و باهم مقایسه کنید.

ال جی V20 سپتامبر می آید2

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *