جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ال‌جی V30 در Geekbench

تنها چند هفته به معرفی دومین پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی، V30 باقی مانده است و هر چه به رونمایی نزدیک می‌شویم، اطلاعات جدیدتری از این گوشی منتشر می‌شود. به تازگی مشخصاتی از این گوشی در پایگاه Geekbench رویت شده است.

به تازگی گوشی جدیدی از شرکت ال‌جی با نام LGE LG-H932PR در اپلیکیشن بنچ‌مارک Geekbench دیده شده است که ممکن است همان ال‌جی V30 مورد انتظار باشد که در شهریور ماه معرفی می‌شود.

با توجه به استفاده از چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵ مطمئن هستیم که گوشی ثبت شده در Geekbench یک پرچم‌دار خواهد بود. این گوشی از چیپ هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۳۵ با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز بهره مند است. با توجه به اینکه سری جدید Q میان‌رده محسوب می‌شوند، بنابراین احتمال استفاده از چیپ اسنپ دراگون ۸۳۵ در این سری منتفی است و گوشی مورد نظر نمی‌تواند از سری Q باشد.

از جمله مشخصاتی که در Geekbench به ذکر شده است، می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع OLED با نسبت تصویر ۱۸:۹، رم ۴ گیگابایتی به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. همان‌طور که در خبرهای قبلی اعلام نمودیم، امسال در سری V خبری از صفحه نمایش ثانویه نخواهد بود، در اطلاعاتی که امروز منتشر شد هم هیچ اشاره‌ای به نمایشگر دوم نشده است. اما این‌ گوشی گواهی IP68 را دریافت کرده است، به این معنی که بالاخره پرچم‌دار ال‌جی هم در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و می‌توان تا عمق یک و نیم متری آب و به مدت ۳۰ دقیقه از این گوشی استفاده کرد.

امتیاز این گوشی در تست تک هسته‌ای برابر ۱۸۹۹ و در بخش چند هسته‌ای هم امتیاز ۶۳۵۰ را کسب کرده است. بد نیست برای مقایسه نگاهی داشته باشیم به امتیازاتی که پرچم‌دار قبلی، ال‌جی V20 کسب کرده بود؛ این گوشی در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۵۵۴ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۳۶۲۶ را به ثبت رسانده بود. ال‌جی V30 در روز ۳۱ اوت و در شهر برلین رونمایی خواهد شد.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *