جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزونه ضمانت بهترین قیمت YITH Best Price Guaranteed ووکامرس

YITH Best Price Guaranteed نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید بخش ضمانت بهترین قیمت را برای محصولات فروشگاه خود ایجاد کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید. اگر به فروشگاه های اینترنتی بزرگ و معتبر توجه کرده باشید، مشاهده کرده اید که در صفحه هر محصول، بخشی قرار گرفته است که اگر قیمت دیگر رقیبان آن فروشگاه، پایین تر از قیمت فعلی آن فروشگاه است، میتوان به آن ها اطلاع رسانی کرده و حتی برخی فروشگاه های اینترنتی مبلغی را هدیه خواهند داد. این افزونه دقیقا چنین امکانی را به فروشگاه شما اضافه کرده و اعتبارتان را افزایش خواهد داد.

افزونه ضمانت بهترین قیمت YITH Best Price Guaranteed ووکامرس

افزونه ضمانت بهترین قیمت ووکامرس YITH Best Price Guaranteed بهترین کاربردی که میتوان از آن معرفی کرد این است که با ارسال قیمت های فروشگاه های دیگر توسط مشتریان، شما میتوانید از قیمت رقیبان خود آگاه شده و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. این به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از قدرت عمل بیشتری برخوردار بوده و قیمت های خود را در بهترین حالت ممکن قرار دهید.

افزونه ضمانت بهترین قیمت YITH Best Price Guaranteed ووکامرس

افزونه ووکامرس YITH Best Price Guaranteed دارای مدیریت حرفه ای بوده که میتوانید بخش ضمانت بهترین قیمت فروشگاه خود را از موارد مختلفی مانند طرح رنگ و اندازه متن ها را تغییر داده و شخصی سازی کنید. همچنین این افزونه دارای سیستم اعلان ایمیلی نیز می‌باشد که میتوانید از آن جهت ارسال پیشنهاد خرید و قیمت های خود استفاده کنید. در ادامه میتوانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

قابلیت های افزونه ضمانت بهترین قیمت YITH Best Price Guaranteed ووکامرس :

  • امکان جمع آوری قیمت رقبا
  • امکان ارسال قیمت رقبا توسط مشتریان
  • امکان تشویق مشتریان به خرید
  • امکان ارسال پیشنهاد قیمت
  • امکان شخصی سازی رنگ نوشته ها و برچسب ها
  • امکان طرح بندی ایمیل
  • افزودن دکمه ضمانت بهترین قیمت در زیر هر محصول
  • و امکانات دیگر…

 

دموی آنلاین

دانلود با لینک مستقیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *