جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


امکان افزایش سرعت جستجو با گوگل

گوگل سرعت جست‌وجوی اینترنتی در اندروید را افزایش می‌دهد

ینکه شرکت‌های تولیدکننده خدمات موبایلی همواره ابزارهای به‌روزرسان عرضه می‌کنند به این معنی است که هرگز نمی‌توانید به ابزاری کاربردی خود اطمینان کامل داشته باشد.
اما در برخی موارد شرکت‌های بزرگ با به‌روز کردن ابزار مربوطه سعی می‌کنند خدمات بهتر در اختیار شما بگذارند.

 

 

امکان افزایش سرعت جستجو با گوگل

شرکت گوگل در تلاش است تا این اطمینان را برای همه کاربران ایجاد کند که سایت‌های اینترنتی مورد نظر آنها با نهایت سرعت ممکن باز می‌شوند و البته برای آنکه کاربر بتوانند این سرعت حداکثر را در اختیار بگیرد، باید ساعت اینترنتی مورد نظر خود را از طریق سیستم عامل اندروید در پلتفورم گوگل جست‌وجو کند.

گوگل در حال عرضه نوعی “خدمات واکنشی اولیه” است که بر اساس آن منابع مربوط به یک سایت اینترنتی که قرار است طولانی‌ترین مسافت را دنبال طی کنند، به صورت موازی با دیگر سایت‌های درحال اجرا بارگذاری می‌شوند.

نتیجه این اتفاق باعث خواهد شد تا صفحات اینترنتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی‌ثانیه سریع‌تر از شرایطی که یک سایت را با مرورگر Chrome کروم مبتنی بر اندروید باز می‌کنید، در اختیار شما قرار گیرد.

اجرای این سرویس نیازمند یک راه‌اندازی یک گروه کارشناسانی در شرکت گوگل است تا بتوانند به صورت لحظه‌ای تحلیل کنند چه منابعی در شرایط عملی برای باز کردن صفحات اینترنتی تاخیر بیشتری دارند و باید به صورت موازی بارگذاری شوند.

در این جریان باید صفحات اینترنتی جست‌وجو شده، لینک‌های کلیک شده و لینک‌های داینامیک وارد شده نیز مورد تحلیل قرار بگیرند تا نتیجه نهایی باعث افزایش سرعت در باز شدن صفحات اینترنتی شود.

منبع:رایورز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *