جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزایش تعداد کاربران در چت واتس اپ

WhatsApp یک از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسانی است که هم اکنون بیش از یک میلیارد نفر از آن استفاده می کنند. فیسبوک این شرکت را دو سال پیش خریداری کرد و هزینه عضویت در آن بعد از اتمام دوره تست فقط 1 دلار می باشد. آمار و ارقام اخیر نشان می دهند که روزانه 42 میلیارد پیام از طریق این اپلیکیشن ارسال می شوند که از این میان می توان به 1.6 میلیارد تصویر و 250 میلیون ویدئو اشاره کرد. این اپلیکیشن بیش از یک میلیارد گروه چت را روزانه مدیریت می کند.

افزایش تعداد کاربران در چت واتس اپافزایش تعداد کاربران در چت واتس اپ

این اپلیکیشن به طور مرتب به روز رسانی می شود و دارای ویژگی هایی نظیر تماس صوتی نیز می باشد که سال گذشته به این اپلیکیشن افزوده شد. در آخرین آپدیت، WhatsApp امکانی را برای گروه های چت فراهم می آورد. این اپلیکیشن پیشتر اجازه می داد در هر چت فقط 100 کاربر شرکت داشته باشند اما در نسخه جدید با شماره 2.12.367 این تعداد به 256 کاربر در هر چت افزایش یافته است. هم اکنون می توانید این نسخه از اپلیکیشن را از Google Play Store دریافت نمایید. این ویژگی در حال حاضر بر iOS و اندروید عرضه شده است و اطلاعاتی در مورد سایر پلت فرم ها نظیر ویندوز فون و بلک بری وجود ندارد.

از آنجایی که محدودیت تعداد کاربران در چت های گروهی همواره یکی از عوامل نارضایتی افراد از این اپلیکیشن بوده است، به نظر می رسد این نسخه از نرم افزار نیاز بسیاری از افراد را برطرف نماید. همچنین برخی از صاحبان کسب و کارها نیز می توانند گروه هایی را برای تبلیغ محصولات یا اطلاع رسانی در مورد خدمات خود ایجاد کنند.

منبع 9 صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *