جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزایش امنیت وای‎فای

یکی از مشکلاتی که همواره همه کاربران اینترنت با آن دست و چنجه نرم می کنند عدم امنیت شبکه وای‎فای و هک و دزدی از اینترنت است. اگر چه تا به حال ترفند هایی نرم افزاری ناکارآمدی برای جلوگیری از این حرکت ناخوشایند ارائه شده کاربردی نبوده است، دیگر جای نگرانی نیست چرا که با گجت اسکنر شبکه Fingbox این مشکل قرار است که به کلی حل شود.

%da%af%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d9%86%d8%b1-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-fingbox-2-620x434

افزایش امنیت شبکه وای‎فای با گجت اسکنر شبکه Fingbox در حالی امکان پذیر است که این گجت که به همراه اپلیکیشن اختصاصی و با مشارکت روتر بی‎سیم ارائه می شود، در واقع باعث افزایش عملکرد صحیح و حفظ امنیت شبکه وای‎فای کاربران خواهد شد.

این  مجموعه (سخت‌افزار و نرم‌افزار) علاوه بر افزایش سطح افزایش امنیت شبکه وای‎فای و حتی شبکه بی‎سیم خانگی، امکانات و قابلیت‎های زیاد دیگری را نیز به شما ارائه می‎کند.

شیوه کار این گجت به این صورت است که وقتی کاربر به شبکه محلی خود متصل می‎شود، این اسکنر شبکه در آن واحد شبکه خانگی شما را تحت نظر قرار می‎دهد و شما می‎توانید به راحتی وضعیت شبکه خود را بررسی کرده و دسترسی افراد مزاحمی‎ که تلاش می‎کنند به شبکه شما نفوذ پیدا کنند را مسدود کنید.

البته از دیگر قابلیت های گجت اسکنر شبکه Fingbox این است که کاربر علاوه بر افزایش امنیت شبکه وای‎فای خود با استفاده از این اسکنر شبکه می‎تواند سریع‎ترین و کندترین نقاط دسترسی به وای‎فای را در خانه و یا محل کار خود شناسایی کنید.

 

%da%af%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d9%86%d8%b1-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-fingbox-1-620x434

 

اگر چه اپلیکیشن همراه این اسکنر برای هر دو پلتفرم iOS و آندروید موجود است اکا گجت اسکنر شبکه Fingbox تمام دستگاه‎های متصل به شبکه را نیز تحت نظر قرار می‎دهد و به این ترتیب شما می‎توانید به سرعت دستگاه‎هایی را که بیشترین پهنای باند شبکه را مصرف می‎کنند شناسایی کنید.

علاوه بر این‎ها، قابلیت نظارت والدین به شما اجازه می‎دهد تا امکان دسترسی دستگاه کودکان به شبکه را مسدود کرده یا آزاد بگذارید. این اسکنر همچنین قادر است تا وضعیت اتصال به اینترنت را در بازه‎های زمانی مختلف ردگیری کند و کیفیت اتصال به شبکه اپلیکیشن‎های شما نظیر برنامه‎های ویدیویی و شبکه‎های اجتماعی را تحت نظر داشته باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سخت افزار Fingbox را به روتر وای‎فای خود متصل کرده و اپلیکیشن آن را روی تلفن هوشمند خود دانلود کنید و به سادگی کنترل امور را در دست بگیرید.

 

منبع : gadgetsin

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *