جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اضافه شدن گزینه‌ی دانلود به اپلیکیشن یوتیوب

OGYouTube نسخه‌ای ویرایش شده از اپلیکیشن رسمی یوتیوب است که در آن گزینه‌ی دانلود به بخش ویدئوها اضافه شده است.

 اضافه شدن گزینه‌ی دانلود به اپلیکیشن یوتیوب

OGYoutube اپلیکیشنی جدید از گروه OGMods است . OGYoutube  کاملا بر پایه‌ی نسخه‌ی رسمی یوتیوب بوده و تنها تغییری که در آن لحاظ شده است، اضافه شدن گزینه‌ای برای دانلود به ویدئوهای موجود است. با نصب این اپلیکیشن، می‌توانید به تمامی امکاناتی که در نسخه‌ی اصلی یوتیوب وجود دارد دسترسی داشته باشید و علاوه بر آن، امکان دانلود ویدئوها را با کیفیت‌های مختلف نیز داشته باشید.

 اضافه شدن گزینه‌ی دانلود به اپلیکیشن یوتیوب1

همانند عکس زیر، پایین هر ویدئو یک گزینه‌ی Download اضافه شده است که با کلیک روی آن، با چندین کیفیت مختلف از ویدئوی مورد (140p~1440p) نظر مواجه خواهید شد که با انتخاب هر کدام می‌توانید ویدئوی مورد نظر را دانلود کنید. از نکات جالبی که در این گزینه وجود دارد می‌توان به حالت Mp3 اشاره کرد که قادر است تنها صدای ویدئوی مورد نظر را برای شما دانلود کند. این موضوع در مواقعی که علاقه‌ای به ویدئوی مورد نظر ندارید و تنها به دنبال فایل صوتی آن هستید بسیار مناسب خواهد بود.

 اضافه شدن گزینه‌ی دانلود به اپلیکیشن یوتیوب3

خوشبختانه OGYoutube نیازی به روت بودن گوشی ندارد و به طور کامل قابلیت اجرا روی گوشی‌های مختلف را دارد. همزمان با نصب OGYoutube اپلیکیشن دیگری با عنوان Downloads نیز در گوشی نصب خواهد شد که به نوعی یک مدیریت دانلود برای ویدئوهای دریافت شده به حساب می‌آید. درون این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌های دانلود شده تاکنون را مشاهده کنید و امکاناتی همچون Pause، Resume و… را در اختیار داشته باشید.

 

منبع:زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *