جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکنر عنبیه چشم در گوشی گلکسی نوت 7

وب‎سایت واردات- صادرات هندی Zauba به واسطه‎ی کمک فراوانی که به مشخص کردن مشخصات دستگاه‎های هنوز ارائه نشده به بازار می‎کند، مشهور شده است. به عنوان مثال گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ را در نظر بگیرید. در روزهای گذشته ارسال پستی در این وب‎سایت در رابطه با نمایشگر 6 اینچی بود که می‎تواند برای یک فبلت باشد. در لیست دیگری که در این وب‎سایت به چشم می‎خورد دستگاهی ذکر شده که ضد‎آب است. و حالا امروز وب‎سایت Zauba دوربینی را برای یک اسکنر عنبیه‎ی چشم نشان داد که از ویتنام برای دستگاهی به شماره مدل SM-N930F وارده شده است، این شماره مدل متعلق به گلکسی نوت 7 سامسونگ است.

اسکنر عنبیه چشم در گوشی گلکسی نوت 7

در اخبار روزهای گذشته، تصاویری را در اختیار شما گذاشتیم که نشان دادند این فبلت در واقع از اسکنر عنبیه‎ی چشم بهره خواهد بود. این قابلیت امنیتی جدید به همراه حسگر اثرانگشت قرار گرفته در دکمه‎ی home، امنیت این گوشی را بالا خواهند برد. با آن‎که هم‎چنان از حسگر اثرانگشت می‎توان برای از حالت قفل خارج کردن این گوشی استفاده کرد، اسکنر چشم مذکور گفته می‎شود که این کار را در کمتر از یک ثانیه انجام خواهد داد.

تاریخ رونمایی از این شاهکار سامسونگ در 12 مرداد خواهد بود. در این تاریخ ما تمامی اطلاعات لازم در مورد این فبلت را دریافت خواهیم کرد. ولی حتی با این ‎وجود، باز هم انتظار داریم در روزهای آتی وب‎سایت Zauba حرف‎های دیگری برای گفتن داشته باشد.

منبع دیحی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *