جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسپیکر بلوتوثی اپل

همان طور که احتمالا مطلع هستید، شرکت Beats هم اینک توسط کمپانی بزرگ اپل خریداری شده است و زیر سایه حمایت این شرکت بزرگ قرار دارد.در همین راستا ، بخش Beats شرکت اپل به تازگی از یک بلندگوی بی‌سیم بلوتوث جدید از سری Pill محصولات خود، رونمایی کرده است.این اسپیکر که +Pill نام دارد نسبت به نسخه قبلی خود دستخوش بهبود های سخت افزاری و نرم افزاری شده و قیمت آن هم اندکی گرانتر شده است.جالب است بدانید این اسپیکر علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل iOS از برخی برنامه های اندرویدی نیز پشتیبانی می کند.

 

speaker bluetooth apple

 

این بلندگوی بی‌سیم از نظر ابعاد دارای اندازه نسبتا بزرگتری نسبت به نسل پیشین خود بوده و البته این موضوع خود باعث ایجاد و انتشار امواج صوتی بهتر و دقیق‌تر و البته باکیفیت‌تری می‌شوند. در کنار این موارد، میزان دوام باتری این مدل نیز نسبت به نسل پیشین بهبود یافته است و هم اکنون پیل پلاس بیتس با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا مدت زمان ۱۲ ساعت دوام آورد.

علاوه بر آن ظاهر این دستگاه بسیار دوست‌داشتنی و زیباتر شده است و مسلما با یک نگاه آن را خواهید پسندید. بهتر است بدانید که این طراحی، اولین تلاش این شرکت بعد از طراحی و عرضه ساعت هوشمند Apple Watch است. پس انتظار می‌رفت که این محصول و شکل و شمایل آن تنها به یک ابزار جانبی شباهت نداشته و البته درست بر خلاف آن، بیشتر نمای یک دستگاه پخش کننده موزیک لوکس و حرفه‌ای را از خود نمایان کند.

بلندگوی پیل پلاس بیتس، اولین بلندگوی دنیا است که به درگاه لایتنینگ اپل مجهز می‌شود. با اتصال این کابل به دستگاه، مدت زمان سه ساعت به منظور شارژ کامل بلندگو زمان لازم خواهد بود.

جالب است بدانید که بلندگوی +Beats Pill تنها از اپلیکیشن‌های سیستم عامل iOS پشتیبانی نکرده و در حقیقت یکسری اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز برای به اجرا در آوردن موزیک بر روی این بلندگو تدارک دیده شده است. با استفاده از این برنامه امکان تغییر میزان بلندی صدای بلندگو، عملیات جفت شدن دستگاه‌ها و جابه‌جایی میان مودها و تنظیمات گوناگون صوتی این بلندگو و دست‌کاری آنها به سادگی انجام خواهد شد.

اپل اسپیکر +Pill را در پایان ماه اکتبر و از طریق سایت خود به قیمت ۲۲۹.۹۵ دلار برای فروش عرضه خواهد کرد.

 

منبع : phandroid

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *