جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسپیکرهای بلوتوثی aiFi

این روزها اسپیکرهای بلوتوثی به گجتی ضروری برای هر کاربری تبدیل شده و در همه‌جای بازار پیدا می‌شوند. همه آنها یک سری ویژگی‌های مشترک دارند؛ بی سیم هستند، قابل حمل بوده و قیمت نسبتا به‌صرفه‌ای دارند. البته کاستی‌هایی نیز در آنها دیده می‌شود. دو مورد از مهمترین معایب این محصولات صوتی این است که اولا صدای قدرتمند و واضحی ندارند، دوما ظاهر آنها به جالبی اسپیکرهای قدیمی نیست. به‌همین دلیل، اسپیکرهای بلوتوثی aiFi راه‌حلی مناسب برای جبران این کمبودهاست.

اسپیکرهای بلوتوثی aiFi که با نام تجاری aiFi Ai-1 در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند، در ظاهر مانند سایر اسپیکرهای قابل حمل هستند، اما تفاوت اصلی آنها هنگامی مشخص می‌شود که به‌هم چسبانده شوند! با پیوستن این محصولات به یکدیگر، می‌توان دیوار صوتی قدرتمندی ساخت که حداقل از نظر ظاهر، چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود بکشاند و از همه مهمتر، دو طیف از کاربران را مجذوب خود کند؛ دسته اول کاربرانی که صرفا به‌دنبال یک اسپیکر بلوتوثی معمولی هستند و دسته دوم عاشقان موسیقی و کسانی که به دنبال اسپیکرهای قدرتمندی می‌گردند تا از صدای فراگیر و بلند آن لذت ببرند. در بدنه هر یک از اسپیکرهای بلوتوثی aiFi نوعی آهن‌ربا به‌کار رفته و به‌راحتی و کاملا امن می‌تواند به دیگر اسپیکرها بچسبد و دیواری از صدا را تشکیل دهد.

بدنه اسپیکرهای بلوتوثی aiFi از جنس آلومینیوم بوده و به‌گونه‌ای باکیفیت و بادوام ساخته شده‌اند که در هنگام اتصال به یکدیگر، صدای اضافی ناشی از برخورد بدنه آنها شنیده نمی‌شود. از دیگر مزیت‌های این محصولات می‌توان به قابلیت بی‌سیم آنها اشاره کرد؛ کاربر می‌تواند به‌راحتی گوشی موبایل یا هر وسیله بلوتوث‌دار دیگری را به این اسپیکرها متصل کند و از موسیقی با صدایی بلندتر و قوی‌تر لذت ببرد. علاوه بر اتصال بی‌سیم، اسپیکرهای بلوتوثی aiFi از ورودی آنالوگ و اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کنند. به همراه این گجت‌های صوتی، یک اپلیکیشن اندرویدی نیز ارایه شده که نه‌تنها می‌توان با آن موزیک‌های در حال پخش را کنترل کرد بلکه کاربر را قادر می‌سازد تا پیکربندی کل سیستم را نیز به‌دست بگیرد.

هر واحد از این اسپیکرها 184 میلی‌متر عرض، 65 میلی‌متر عمق و 64 میلی‌متر ارتفاع دارند و وزن هرکدام از آنها 750 گرم است. درون آنها نیز محرکی 15 واتی قرار دارد. قیمت هر واحد از اسپیکرهای بلوتوثی aiFi معادل 299 دلار و 99 سنت است و در فروشگاه آنلاین و رسمی aiFi در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

 

منبع : gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *