جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


این فیجت اسپینر مجهز به بلوتوث، تمام آن چیزی است که به دنبالش بودیم

 خوشبختانه یا متاسفانه، تکنولوژی به آن نقطه از پیشرفت رسیده که دیگر می توانیم مدل بلوتوثی هر چیزی را در بازار پیدا کنیم. بعد از طوفان فیجت اسپینرهایی که با قیمت های گزاف و با وعده کاهش استرس به دست مشتریان می رسند، حالا قرار است اسپینری مجهز به بلوتوث روانه بازار شود تا دیگر حتی یک لحظه هم از این اسباب بازی به دور نباشید و حتی بتوانید امتیازات تان را با با جهان به اشتراک بگذارید.

 

شرکتی به نام BlueSpin اخیراً کمپینی در وب سایت Indiegogo راه اندازی کرده و به دنبال جذب سرمایه عمومی برای «نخستین فیجت اسپینر بلوتوث» بازار است. اسپینر BlueSpin Bluetooth به اپلیکیشن روی موبایل شما متصل می شود و تجربه فیزیکی این اسباب بازی را با دنیای دیجیتالی ادغام می کند؛ بنابراین می توانید چالش های مختلف را انجام دهید، امتیازات تان را با بقیه بازیکن ها به اشتراک بگذارید و درباره اینکه چقدر عاشق اسپینرها هستید با دوستان خود چت کنید.

این اسپینر از دکمه های حساس به لمس در هر طرف بهره می برد و یک سنسور شتاب سنج، حرکات آن را دنبال می کند. BlueSpin Bluetooth می تواند سرعت و گردش را اندازه گیری کند و به شما بگوید که هنگام انداختن اسپینر از یک دست به دست دیگر، چقدر باحال به نظر می رسید. باتری کوچک دستگاه هم قابل تعویض است و می تواند با یک بار شارژ، برای یک سال دوام بیاورد؛ هرچند که بعید است تا یک سال دیگر این ترند همچنان پایدار بماند، پوکمون گو را که هنوز به یاد دارید؟

در نهایت گفتنی است که اسپینر منحصر به فرد BlueSpin قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به بازار شود. با این همه از همین حالا هم امکان خرید اسپینر بلوتوث مورد اشاره با قیمت 49 دلار در کمپین Indiegogo مهیا شده است.

 

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *