جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسنپ چت و دوربین های پوشیدنی

Snapchat توجه زیادی به استارت‌آپ‌هایی نشان داده است که بر روی ساخت دِرون‌ها، دوربین‌های پوشیدنی و فناوری‌های مربوط به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار می‌کنند.

اسنپ چت و دوربین های پوسیدنی

به‌عنوان مثال این شرکت که اکنون با نام Snap شناخته می‌شود، مذاکراتی با شرکت سازنده دِرون Lily Robotics   داشته است. از جمله ایده‌هایی که اسنپ دنبال می‌کند، ارائه راهکاری است که کاربر مجبور نباشد برای گرفتن عکس سلفی، دوربین را با دست نگه دارد . Lily Robotics پهپادی طراحی کرده است که کاربر می‌تواند آن‌را پرتاب کند و پهپاد به‌طور خودکار وی را دنبال کرده و از او فیلمبرداری می‌کند. چنین قابلیتی در برخی کاربردها به‌خصوص ثبت تصاویر ورزشی نظیر موج‌سواری یا اسنوبورد بسیار کارآمد خواهد بود.اسنپ همچنین با شرکت Narrative که در حوزه دوربین‌های پوشیدنی فعالیت دارد مذاکراتی کرده است و طبق گزارش‌ها قصد خرید این شرکت را دارد.

هر دو این مذاکرات در راستای سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه دوربین است همانطور که در سایت این شرکت آمده « شرکت اسنپ یک شرکت فعال در حوزه دوربین است» Snap در ماه نوامبر نخستین محصول سخت‌افزاری خود که عینکی با دوربین ویدیویی بود را عرضه کرد. عینکی 129 دلاری که امکان ثبت ویدیوهای کوتاه و بارگذاری آنها در سامانه Snapchat را فراهم می‌کند .این محصول اسنپ، نتیجه خرید شرکت Vergence بود. Vergence پیش از اینکه به تملک اسنپ در آید، بر روی دِرونی کار می‌کرد که با اشارات دست کنترل می‌شد؛ موردی که برای اسنپ بسیار هیجان‌انگیز است. علاوه بر این، اسنپ علاقه زیادی به حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دارد و گفته می‌شود با استارت‌آپ‌های مهمی در این حوزه مذاکره کرده است از جمله استارت‌آپی که مشغول طراحی دوربینی مناسب برای واقعیت مجازی است.اسنپ در پی خریدهای متنوعی در حوزه سخت‌افزار برای رسیدن به هدف جدیدش است: ساخت دوربین‌هایی که به‌طور بی‌وقفه عکس و ویدیو ثبت کنند و روی شبکه اجتماعی بریزند.

شرح عکس اصلی : نمونه‌ای از عینک آفتابی مجهز به دوربین که شرکت اسنپ ارائه کرده است.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *