جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت اسمارت فون ها به اندروید 7.1.1 نوقا

شرکت بزرگ گوگل در ماه دسامبر سال 2016 به روز رسانی اندروید 7.1.1 نوقا را منتشر کرد. هم اکنون برخی از گوشی‌های هوشمند به طور OTA قادر به دریافت این آپدیت هستند. در این مقاله شرح مختصری در مورد اندروید 7.1.1 نوقا ارائه می‌کنیم و لیست اسمارتفون‌هایی که هم اکنون قادر به استفاده از این آپدیت هستند را هم ارائه خواهیم کرد.

آپدیت اسمارت فون ها به اندروید 7.1.1 نوقا


مقدمه
گوگل در ماه دسامبر آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا را منتشر کرد. اندروید 7.1.1 نوقا با هدف ” ارائه قابلیت‌های پیکسل‌های گوگل در سایر محصولات اندرویدی” عرضه شده است. با نصب اندروید 7.1.1 نوقا اموجی‌های جدید و باکیفیتی به دستگاه‌تان اضافه می‌شوند، اپلیکیشن دوربین دستگاه به‌روزرسانی خواهد شد و کیبورد اختصاصی برای ارسال استیکرها، فایل‌های گیف (GIF) و غیره در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هم اکنون برخی از گوشی‌های هوشمند به صورت OTA قادر به استفاده از اندروید 7.1.1 نوقا هستند. منظور از حالت OTA حالتی است که آپدیت یا به‌روزرسانی مورد نظر به طور مستقیم و از طریق اینترنت وای‌فای توسط دستگاه قابل دانلود است. برای استفاده از این آپدیت کافی است به بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود مراجعه کنید و از منوی About و Software Update نسبت به دانلود آپدیت مد نظر اقدام نمایید. اما کدام اسمارت‌فون‌ها هم اکنون قادر به استفاده از آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا هستند؟

لیست اسمارت‌فون‌هایی که هم اکنون می‌توانند به اندروید 7.1.1 نوقا آپدیت شوند
گوگل به طور رسمی اعلام کرده که اسمارت‌فون‌های زیر هم اکنون قادر به دانلود و استفاده از آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا هستند:

– نکسوس 6 (Nexus 6)

– نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X)

– نکسوس 6 پی (Nexus 6P)

– نکسوس 9 (Nexus 9)

– گوگل پیکسل (Google Pixel)

– گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL)

– نکسوس پلیر (Nexus Player)

– نکسوس سی (Nexus C)

– سری محصولات اندروید وان (Android One Devices)

بنابراین اگر از دستگاه‌های هوشمند فوق استفاده می‌کنید، هم اکنون قادر به دانلود و نصب آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا خواهید بود.
منبع:
مایک‌دات‌کام-شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *