جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسمارت‌فون بعدی سری C سامسونگ دارای دوربین دوگانه خواهد بود

بحث دوربین دوگانه چند سالی است که اخبار زیادی را به خودش اختصاص داده است. همانطوری که شما در جریان هستید و در اسمارت‌فون‌های مختلف دیده‌اید، شرکت‌های مختلف سعی در پیاده سازی متفاوت این فناوری داشته‌اند. برای مثال الجی به خوبی توانسته است از این فناوری برای دوربین خود استفاده کند. در سوی دیگر هوآوی هم به سراغ کیفیت تصاویر رفته و اپل هم مفهوم جدیدی را پیاده کرده است. اما همه منتظر هستند تا سامسونگ دستگاهی با دوربین دوگانه رونمایی کند. در ادامه همراه باشید.

اسمارت‌فون بعدی سری C سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید بسیاری از منابع گفته بودند که قرار است گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج به سراغ دوربین دوگانه برود و از این فناوری در آخرین پرچمدار سامسونگ استفاده شود اما بدین صورت نبود و شاهد این فناوری نبودیم. در ادامه سامسونگ به سراغ گلکسی نوت ۸ می‌رود. شاید این دستگاه قرار باشد فناوری دوربین دوگانه را به صورت کامل در خود داشته باشد اما برای این که سامسونگ در این فناوری به حد اعلایی برسد، سری C سامسونگ فرصت تجربه خوبی خواهد بود.

تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اس که نشان دهنده دستگاهی جدید در سری C سامسونگ است. همانطوری که شاهد هستید این تصویر بیشتر همانند یک طرح کشیده شده از روی دستگاه اصلی است تا صرفا ویژگی دو دوربین را نشان دهد. سامسونگ مسلما برای این دستگاه مراسم خاصی نخواهد داشت و به یک کنفرانس خبری بسنده می‌کند اما این که این دستگاه تازه نفس می‌تواند نقش بزری در فناوری آینده داشته باشد یا خیر معلوم نیست.

منبع : ترنجی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *