جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


استخدام هکرها در Uber

چارلی میلر و کریس والاسک که محققین امنیتی هستند عادت کرده اند که توجه دنیای اتومبیل را با هک کردن وسایل نقلیه جمع کنند. امسال این تیم روشی به نمایش گذاشتند که به هکرها اجازه می داد یک جیپ را بدزدند. به خاطر کارهای آنها Fiat Chrysler 1.4 میلیون تعداد از دستگاه های خود را از بازار جمع کرد.

استخدام هکرها در  Uber

این عمل توجه شرکت Uber را جلب کرده و به آنها در آزمایشگاه مرکز تحقیقات پیشرفته خود در پنسیلوانیا فرصت شغلی ارائه کرده است.

علاوه بر پژوهش های نقشه ای و امنیتی، این شرکت که خدماتی در رابطه با خبر کردن تاکسی ارائه می دهد، اخیرا در حال انجام دادن آزمایش‌هایی به روی وسایل نقلیه بی سرنشین است. میلر که قبلا در قسمت امنیتی توییتر نیز کار می کرد، در یک توییت اعلام کرده است که سه شنبه آینده کار خود را در Uber شروع می کند.

Uber در یک حرکت هوشمندانه، دو متخصص امنیتی معروف را به مرکز تحقیقاتی خود آورده است تا مطمئن شود که ماشین های بدون سرنشینشان هنگامی که در خیابان با مسافر در حرکت هستند، دزدیده نمی شوند. مطمئنا بد ترین اتفاقی که می تواند بیوفتد این است که ماشین‌های روباتی آنها در زمانی که خدمات به خصوص افزایش قیمت خود را اجرا می کنند، کنترلشان را از دست بدهند.
منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

یک پاسخ به “استخدام هکرها در Uber”

  1. فائزه ام گفت:

    عالی بود وجالب
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *