جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزش خرید هواوی میت 10 پرو

هواوی چند هفته قبل محصولات خانواده جدیدش را معرفی کرد؛ در ابتدا سه مدل پرچمدار رونمایی شدند، اما خیلی زود یک محصول میان‌رده نیز به آن‌ها افزوده شد. هواوی میت 10 پرو اگرچه از نظر رزولوشن نمایشگر از هواوی میت 10 پایین‌تر است، اما در عوض به پنل OLED مجهز شده و دارای نسبت ابعاد تصویر متفاوت است. میت 10 پورشه دیزاین یک محصول لوکس و گران قیمت تلقی شده و نباید آن را با دو محصول دیگر مقایسه کرد. با وجود چند تفاوت مهم میان میت 10 و میت 10 پرو، تنها تفاوت میت 10 پورشه دیزاین و میت 10 پرو میزان ظرفیت داخلی است.

 

ارزش خرید هواوی میت 10 پرو

یکی از جذابیت‌های محصولات سری Mate برای کاربران، علاوه بر نمایشگر بزرگ و باتری دارای ظرفیت و عمر بالا، داشتن بدنه تمام فلزی است. هواوی این مرتبه بدنه را با شیشه جایگزین کرده است که جاذبه خاص خود را دارد. انحنای پشت هواوی میت 10 پرو سبب می‌شود در دست گرفتن این بدنه شیشه‌ای حس بسیار خوبی به کاربر منتقل کند.

برخلاف میت 10، هواوی میت 10 پرو یک گوشی دارای طراحی بدون حاشیه به شمار آمده و در پنل جلویی آن هیچ دکمه‌ای وجود ندارد. بخش قابل توجهی از پنل جلویی توسط نمایشگر 6 اینچی دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 پر شده است.

بعد از آنر 7 ایکس، این دومین گوشی مجهز به یک نمایشگر 18:9 محسوب می‌شود. اما مهمترین ویژگی بدنه هواوی میت 10 پرو که نه تنها در بیشتر پرچمداران هواوی، بلکه حتی در میت 10 نیز رعایت نشده است، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به خاطر پشتیبانی از استاندارد IP67 است.

وضوح تصویر نمایشگر هواوی میت 10 پرو از کیو اچ‌دی در مدل پایه به فول‌ اچ‌دی کاهش پیدا کرده است، رزولوشنی که به خاطر نسبت ابعاد تصویر متفاوت صفحه نمایش به صورت 1080 در 2160 پیکسل بیان می‌شود. همیشن موضوع سبب کاهش تراکم پیکسلی از 499 پی‌پی‌آی در مدل پایه به 402 پی‌پی‌آی شده است. با این حال نوع پنل از LCD به AMOLED جهش پیدا کرده که بدون شک ارزش دو تغییر رو به عقب قبلی را دارد.
داشتن قابلیت اتصال به یک نمایشگر خارجی و نمایش در حالت دسکتاپ تنها با یک آداپتور یو اس بی C به اچ دی ام آی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با دوام فوق‌العاده، 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت ظرفیت داخلی و حتی دوربین دوگانه بسیار باکیفیت و مجهز به لنزهای SUMMILUX-H لایکا، هیچ‌کدام قابلیت اصلی هواوی میت 10 پرو نیستند! همانند میت 10، ویژگی منحصربه‌فرد این مدل تراشه آن است.

این‌ها نشان دادند هواوی میت 10 پرو در برابر رقبا هیچ چیزی کم نداشته و همه چیز به سلیقه کاربر بستگی دارد. هر یک از پرچمداران سال 2017 مجهز به یک ویژگی منحصربه‌فرد است و این ویژگی برای هواوی میت 10 پرو همان مغز متفکر آن یعنی تراشه کایرین 970 به شمار می‌آید.

اصلی‌ترین مزیت گوشی های هواوی از زمان ورود این برند به بازار موبایل، ارائه سخت افزارهای مشابه با محصولات دیگر شرکت‌ها در دستگاه‌های خود به ازای قیمت‌های پایین‌تر بوده است. اما این روال با معرفی هواوی میت 10 پرو و برادر کوچکترش از بین رفت. کاربران امروز از قیمت هزار دلاری آیفون 10 اپل گلایه می‌کنند، در حالی که قیمت 940 دلاری هواوی میت 10 پرو تنها 60 دلار تا هزار دلاری شدن فاصله دارد! البته قیمت این محصول در بازارهای چین 740 دلار است که تفاوت فاحشی با قیمت جهانی دارد.
اگر کاربری به محک زدن تراشه کایرین 970 از طریق یک نمایشگر 6 اینچی AMOLED علاقه‌مند شده و داشتن یک باتری با عمر بالا برایش اولویتی بسیار مهم است، شاید حاضر باشد چنین مبلغی را برای خرید هواوی میت 10 پرو پرداخت کند.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *