جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزان شدن اینترنت در سال 95

کم شدن قیمت اینترنت برای کاربران ایرانی که از اینترنت نه چندان پرسرعت و البته بی‌کیفیت استفاده می‌کنند می‌تواند خبر خوبی باشد!
اینترنت سال ۹۵ ارزان می شود

ارزان شدن اینترنت در سال 95
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه کاهش قیمت اینترنت در سال ۹۵ خبر داد و گفت: طرح کاهش قیمت پهنای باند اینترنت را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می‌بریم.


محمود خسروی درخصوص برنامه‌های وزارت ارتباطات برای کاهش قیمت پهنای باند اینترنت و دسترسی کاربران اظهارداشت: مانند هر سال درصدد کاهش قیمت پهنای باند برای سال ۹۵ هستیم و در این زمینه ارزیابی از وضعیت موجود آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با بیان اینکه در حال ارزیابی وضعیت فعلی قیمت پهنای باند با توجه به تغییرات قیمت جهانی خرید، هستیم اضافه کرد: با هماهنگی وزیر ارتباطات، تا پایان سال جاری، پیشنهاد مدنظر برای کاهش این قیمت را ارائه خواهیم داد.

معاون وزیر ارتباطات گفت: هنوز جمع‌بندی نهایی در مورد میزان کاهش قیمت پهنای باند اینترنت صورت نگرفته اما به طور قطع رقم قابل توجهی است که در صورت تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات، برای کاربران نهایی اینترنت نیز ملموس خواهد بود.

خسروی که در حاشیه مراسم جایزه ملی کیفیت ICT در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت در مورد عدم حضور بسیاری از اپراتورهای ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات در این جایزه، گفت: این جایزه الزامی نبوده و اپراتورهایی که علاقه‌مند به ارزیابی وضعیت و کیفیت خود بودند درخواست حضور در این طرح را داشتند. این جایزه با آنچه که رگولاتوری هر ۳ ماه یکبار به عنوان ارزیابی اپراتورها اعلام می‌کند متفاوت است و ارزیابی رگولاتوری برای اپراتورها الزامی و اجباری است.

وی در مورد ارائه قرارداد سطح کیفی خدمات (SLA) به اپراتورهای ارتباطی نیز گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت، به تمامی تعهدات خود مبنی بر ارائه این خدمات و سطح بندی آن در صورت قرارداد، پایبند است و حتی ظرفیت خالی برای شبکه دیده شده است که در صورت بروز مشکل، اختلالی در برقراری ارتباط پیش نیاید.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *