جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزان تر شدن گلکسی S6 و S6 اج

براساس اخبار منتشر شده، سامسونگ بار دیگر قیمت دو گوشی‌ هوشمند پرچمدار خود را کاهش داد؛ هدف سامسونگ از این کار فروش بیشتر این محصولات است.

ارزان تر شدن گلکسی S6 و S6 اج

هفته گذشته اخباری مبنی بر تصمیم جدید سامسونگ برای کاهش قیمت دو گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت منتشر شد. براساس اخبار منتشر شده، سامسونگ قصد داشت قیمت گوشی‌های هوشمند گلکسی S6 و S6‌ اج پلاس را کاهش دهد. این شرکت کره‌ای دلیل این اقدام خود را کمک به فروش بیشتر این محصولات عنوان کرده است.


علاقه‌مندان برای خرید گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج از این پس می‌توانند نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی این محصولات را 100 دلار کمتر از قیمت اولیه در نظر گرفته شده برای آن خریداری کنند. همچنین قرار است مدل 128 گیگابایتی این گوشی‌ها هم 200 دلار ارزان‌تر از قیمت اولیه به فروش برسد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر مدل 32 گیگابایتی گوشی گلکسی S6 با قیمت 579 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن 659 دلار به فروش می‌رسد. همچنین مدل 32 گیگابایتی گوشی گلکسی S6 اج 679 دلار و نسخه‌ی 128 گیگابایتی آن 759 دلار در بازار فروخته می‌شود.
البته گوشی‌های S6 و S6 اج با وجود این کاهش قیمت همچنان جزو گوشی‌های گران‌قیمت بازار محسوب می‌شوند. اما سامسونگ امیدوار است با این اقدام در آینده فروش بیشتری از این گوشی‌ها به دست آورد.

منبعGSMArena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *