جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزان‌ترین کیندل آمازون

شرکت آمازون نسخه جدید و بهبود یافته‌ای از کتابخوان الکترونیکی خود را به بازار عرضه کرد.

ارزان‌ترین کیندل آمازون

این کتاب‌خوان الکترونیکی جدید، اولین به‌روزرسانی برای مدل‌های ارزان‌قیمت آمازون است که پس از گذشت دو سال روانه بازار شده و کاهش ضخامت و وزن در مقایسه با نسخه‌های پیشین را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، محصول یادشده اولین کیندل آمازون از زمان عرضه کیندل کیبورد در سال 2010 میلادی است که با رنگ سفید به بازار عرضه شده است. این در حالی است که در کنار این محصول، آمازون نسخه سفیدرنگ کیندل پیپروایت را نیز معرفی کرد.

بدنیست بدانید کیندل به‌روزرسانی شده با قیمت 79.99 دلار، ارزان‌ترین مدل ارائه شده به بازار از سوی آمازون خواهد بود که از حافظه‌ای دو برابر بیشتر از نسخه قبلی در کنار کاهش ضخامت و وزن بهره‌مند شده و در زمینه طراحی نیز گوشه‌های گردتر به‌منظور کنترل بهتر در کار با یک دست را پیش روی کاربر قرار خواهد داد. با این وجود، صفحه‌نمایش این محصول در مقایسه با صفحه Paperwhite با تراکم 300 پیکسل در هر اینچ، حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

درنظر داشته باشید پیشنهاد آمازون برای کاربرانی که خواهان دریافت قابلیت‌های پیشرفته‌تر از کتاب‌خوان الکترونیکی خود هستند، همچنان کتاب‌خوان جدید و البته به مراتب گران‌قیمت‌تر Kindle Oasis خواهد بود.

کیندل جدید از روز گذشته در دسترس خریداران قرارگرفته و نسخه سفیدرنگ پیپروایت نیز با قیمت 119.99 دلار به عنوان گزینه جدید پیش روی مشتاقان خواهد بود.

منبی ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *