جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزان‌ترین آیپد با قیمت گران وارد بازار شد!

اپل با معرفی آیپد جدید ۳۲۹ دلاری که هم اکنون ارزان‌ترین تبلت این شرکت محصوب می‌شود، آیپد ایر ۲ را بازنشسته کرد. آیپد جدید ۹.۷ اینچ به تازگی وارد بازار کشورمان شده که در ادامه مطلب می‌توانید با آن بیشتر آشنا شوید و از قیمتش در ابتدای ورود به بازار مطلع شوید

ارزان‌ترین آیپد با قیمت گران

همان طور که می‌دانید اپل در اقدامی بی‌سابقه آیپد جدیدی را بدون برگزاری کنفرانس معرفی کرد. iPad 9.7-inch که در واقع نسل سوم آیپد ایر به‌شمار می‌رود در همان اندازه ۹.۷ اینچی عرضه شده اما دیگر نام ایر را یدک نمی‌کشد. وزن و ضخامت آیپد ۹.۷ اینچ جدید به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده اما با قیمت اقتصادی ۳۲۹ دلار به فروش می‌رسد که در واقع ارزان‌ترین آیپد محسوب می‌شود و رتبه دوم ارزان‌ترین آیپد به آیپد مینی ۴ وای‌فای ۱۲۸ گیگابایتی می‌رسد.

آیپد جدید ۹.۷ اینچ که تنها نام “iPad” را یدک می‌کشد به جز پردازنده در بقیه موارد نسبت به iPad Air 2 نه تنها پیشرفت بلکه پسرفت کرده و طراحی قطعات و اجزای درونی آن شباهت زیادی به نسل اول iPad Air دارد. اما همین موضموع باعث شده تا قیمت نهایی این محصول کاهش چشمگیری داشته باشد و تبلتی اقتصادی ۹.۷ اینچ اپل محسوب شود.

متاسفانه قیمت آیپد جدید و خوش قیمت اپل در ایران همانند بازار جهانی با قیمت پایین به دست خریداران نمی‌رسد. دلیل اصلی این موضوع این است که آیپد جدید به تازگی وارد بازار کشورمان شده و چند هفته‌ای شول خواهد کشید تا به ثبات قیمت برسد. برای همین به شما جی‌اس‌امی‌های عزیز پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید آیپد با قیمت ارزان و مناسب هستید می‌توانید هم اکنون iPad Air 2 را با امکاناتی بهتر نسبت به آیپد ۹.۷ اینچ جدید خریداری کنید یا چند هفته‌ای را صبر کنید تا قیمت آیپد جدید کاهش پیدا کند.

آیپد ۹.۷ نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت وای‌-فای (بدون سیم‌کارت) را می‌توانید به ترتیب با قیمت 1,960,000 و 2,290,000 تومان خریداری کنید.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *