جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارائه گوشی با دو صفحه نمایش

محصول جدید یوتا با نام «یوتافون2 » به دلیل برخورداری از قابلیت‌هایی مانند دو صفحه نمایش و قیمت مناسب با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شده است.

ارائه گوشی با دو صفحه نمایش
کمپانی یوتا از طراحی منحصر به فردی در اسمارت‌فون YotaPhone 2 خبر داده تا کاربران بیشتری را با خود همراه کند.

این اسمارت‌فون مجهز به صفحه نمایشی از نوع OLED و اندروید آبنبات چوبی است که عملکرد بهتر دوربین دستگاه را به دنبال دارد.

کاهش قیمت این اسمارت‌فون نیز از دیگر تغییراتی است که در محصول جدید اعمال شده و از 555 پوند به 440 در انگلیس و از 699 یورو به 599 در اروپا تغییر پیدا کرده است.

این اسمارت‌فون مجهز به پنل جوهر الکترونیکی در پشت دستگاه است تا این گوشی قادر به انجام ویجت‌های متفاوتی باشد که در صفحات اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام و فیس‌بوک استفاده می‌شود.

 

ارائه گوشی با دو صفحه نمایش1

یوتا از پنل E-link در یوتافون 2 استفاده کرده تا صفحه لمسی متفاوتی را به بدنه پشتی این محصول اضافه کرده باشد و کاربران در صفحه نمایشی 4.7 اینچی بتوانند پیام‌ها یا نوتیفیکیشن‌های خود را کنترل کنند.

نسخه 32 گیگابایتی این گوشی با قیمتی در حدود 680 دلار و با عرضه در امریکا آغاز خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری YETI اشاره کرد که می‌تواند اپلیکیشن‌ها را در قسمت پنل E INK اجرا کند.

در سال‌های اخیر، اسمارت‌فون‌ها مجهز به نمایشگرهای بزرگی شده‌اند که شارژ زیادی را مصرف می‌کنند اما محصول جدید یوتا فعالیت‌های کاربران با اسمارت‌فون‌ها را به صفحه E-INK منتقل می‌کند تا شارژ کمتری مصرف شود.

ارائه گوشی با دو صفحه نمایش2

منبع:مهر

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *