جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ادغام فیت‌بیت و الکسای آمازون

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که از دستبندهای سلامتی فیت‌بیت به‌منظور رهگیری فعالیت‌های روزانه و یا حتی تحرکات بدنی هر روزه خود استفاده می‌کنند مطمئنا آشنایی کاملی با برنامه‌های سازگار با این تجهیزات الکترونیکی که می‌توانند گزارشی از فعالیت‌های روزانه را پیش روی شما قراردهند دارید. با این وجود اگر دوست ندارید زحمت بدست آوردن و مشاهده اطلاعات از طریق این برنامه‌ها را به خود بدهید می‌توانید از راهکار جدیدی که در قالب پشتیبانی الکسای آمازون از این پلتفرم ایجاد شده، بهره ببرید.

ادغام فیت‌بیت و الکسای آمازون

تیم روبرتز، مدیر اجرایی ارشد فیت‌بیت در این خصوص می‌گوید:

” ادغام سرویس‌های ما با الکسا، دسترسی آسان‌تر و بدون دخالت دستان شما را به اطلاعات ضروری فراهم خواهد کرد. با استفاده از این راهکار جدید، هنگامی که در پایان روز وارد منزل می‌شوید می‌توانید زمان و تعداد گام‌های برداشته شده خود را به صورت شنیداری دریافت و در خصوص نیاز به پیاده‌روی سریع قبل از صرف شام تصمیم بگیرید. این ادغام در آینده می‌تواند به ایجاد راهکارهای جدید مانند دریافت دستورات مربیان و مدرسان ورزشی، دریافت رژیم غذایی و یا برنامه‌هایی برای کمک به خواب راحت‌تر شما منجر شود.”

کاربران می‌توانند از الکسا به‌منظور دریافت جزئیات بیشتر در قالب استفاده از راهکارهای صوتی نیز بهره ببرند. به‌عنوان مثال با گفتن جمله “Alexa, ask Fitbit how I’m doing today” الکسا به‌طور خودکار فرایند دریافت اطلاعاتی مانند دقایقی که به فعالیت‌های ورزشی اختصاص داده‌اید، تعداد گام‌های طی شده، کالری مصرف شده و الگوهای خواب را از فیت‌بیت آغاز می‌کند. الکسا به این درجه از هوشمندی رسیده که اگر تشخیص دهد فعالیت‌های شما در مقایسه با آنچه در خصوص اهداف روزانه یا هفتگی مشخص کرده‌اید کم‌تر از حد نیاز است، هشداری را به‌منظور نیاز به تحرک بیشتر پیش روی شما قراردهد.

با این تفاسیر، کاربران دستگاه‌های هوشمند فیت بیت می‌توانند از سرویس الکسا که روی محصولاتی مانند آمازون اکو، فایر تی‌وی، فایر تی‌وی استیک، اکو دات یا آمازون تپ نصب شده در جهت هدفمندکردن هر چه بیشتر فعالیت‌های خود بهره ببرند.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *