جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی

اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی به مدت ۷۲ ساعت آینده دچار اختلال می شود.

 


عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات دانشگاه از امروز ۷ مردادماه و در مراکز مخابرات جماران، شهید مفتح، شهید سعادتمند، شهید لطیفی، الغدیر، شهید ورمزیاری گلستان و کوشک از فردا ۸ مردادماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات دانشگاه با پیش شماره های ۶۶۱۷، ۶۶۴۰، ۶۶۴۱، ۶۶۹۵ الی ۶۶۹۸، ۶۶۴۵، ۶۶۴۶، ۶۶۴۸، ۶۶۴۹ در محدوده خیابان های کارگر جنوبی، محققی، معیری، پاستور، فلسطین جنوبی، کوچه مهینی، شعاع از امروز تا ۳ روز آینده با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۲۸، ۲۲۲۹، ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳ و ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۴ در محدوده خیابان نیاوران و منظریه نیز از فردا به مدت ۴۸ ساعت مختل می شود.

مشترکان مرکز مخابرات شهید مفتح با پیش شماره های ۲۲۸۴ الی ۲۲۸۹، ۲۶۷۰ و ۲۶۷۱ در محدوده خیابان های شریعتی، زیبا، احمدیه یکم، حسن امانی، پور مشکاتی و مهرداد جنوبی و مشترکان مرکز مخابرات شهید سعادتمند با پیش شماره های ۴۴۲۰ الی ۴۴۲۷ و ۴۴۳۸ در محدوده بزرگراه حکیم، بلوار مرزداران، اشرفی اصفهانی و ابوالفضل نیز در برقراری تماس از فردا تا ۳ روز آینده با اختلال مواجه می شوند.

این عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۷۵ و ۲۶۹۱ در محدوده میدان حسن آباد و خیابان وفامنش و در مرکز الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده خیابان های شهید تاوی، طیب، شهید اعظم نظامی و شهید دربندی نیز انجام می شود.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید ورمزیاری گلستان با پیش شماره های ۵۶۳۱ الی ۵۶۳۳، ۵۶۳۸، ۵۶۷۴ و ۵۶۶۷ در محدوده خیابان سبزدشت، گلستان و شهرستان بهارستان نیز به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه خواهد بود. همچنین با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات کوشک از ساعت ۱ بامداد فردا ۸ مردادماه به مدت ۵ ساعت دچار اختلال می شود.

منبع : مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *