جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اجرای بی نقص طرح هم کدسازی

طرح هم‌کدسازی بی‌نقص اجرا شد
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: طرح همکدسازی کار بسیار عظیمی بود که در سطح کشور با هماهنگی و بدون نقیصه اجرا شد به نحویکه هیچگونه شکایتی از طرف مشترکان نداشته‌ایم.
سید مصطفی سیدهاشمی در نشست کاری مدیران مجموعه مخابرات درباره بازدهی و سودآوری این شرکت گفت: هر کاری که در آن سوددهی نباشد سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود. ما یک شرکت تجاری هستیم که قانون تجارت، سود و زیان در آن حاکم است، پس انتظار ما از همه مدیران این است که خدمات با کیفیت بالا عرضه کنند و در معاملات باید صلاح مخابرات و مردم دیده شود.


وی با بررسی عملکرد سود و زیان 30 استان کشور در شش ماهه گذشته خاطرنشان کرد: در اکثر استان‌ها عملکرد قابل قبولی داشته‌ایم و در بعضی از استان‌ها نیز به سوددهی مورد انتظار نرسیده‌ایم که با بررسی و اعزام بازرسان به تمامی استان‌ها درصدد استانداردسازی و رسیدن به نتایج مطلوب هستیم.
او با اشاره به اجرای موفق طرح همکدسازی در استان‌ها و حذف بیش از 12 هزار کد بین شهری گفت: طرح همکدسازی کار بسیار عظیمی بود که در سطح کشور با هماهنگی و بدون نقیصه اجرا شد به نحویکه هیچگونه شکایتی از طرف مشترکان نداشته‌ایم.
رئیس هیئت مدیره مخابرات گفت: عملکرد ما در شش ماهه سال‌جاری بیش از تعهد و پیش‌بینی بورس بوده است و انتظار می‌رود تا پایان سال بتوانیم تحقق عملکردی بالای 100 درصد داشته باشیم.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *