جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اتمام پشتیبانی از ویندوز 8

اگرچه پایان پشتیبانی مایکروسافت از نسخه‌ای از سیستم‌عامل ویندوز که تنها سه‌سال است به بازار عرضه شده کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما با توجه به اینکه این شرکت، ویندوز 8.1 را به‌عنوان یک سرویس‌پک یا به‌روزرسانی عمده برای این نسخه درنظر گرفته است هضم این موضوع راحت‌تر خواهد بود.

اتمام پشتیبانی از ویندوز 8

ویندوز 8 که در اکتبر سال 2012 با سر و صدای زیاد به بازار عرضه شد سریعا به نقطه‌ای تاریک در تاریخ سیستم‌عامل‌های مایکروسافت تبدیل شد تا کاربران از آن به عنوان ویستای دوم یاد کنند.

البته کاربرانی که از نسخه قانونی ویندوز 8 استفاده می‌کنند، می‌توانند به‌طور رایگان سیستم‌عامل خود را به ویندوز 8.1 ارتقا دهند. در صورت ارتقا به ویندوز 8.1، پشتیبانی از سیستم‌عامل شما تا 10 ژانویه سال 2023 ادامه خواهد داشت.

به‌روزرسانی به ویندوز 10

همزمان با نصب ویندوز 8.1 گزینه‌ دیگری به‌منظور ارتقا به ویندوز 10 به‌طور رایگان،  پیش روی شما قرار خواهد گرفت. پشتیبانی بلندمدت از ویندوز 10 نیز تا 14 اکتبر سال 2025 ادامه خواهد داشت. با این وجود، جدیدترین آمار نشان می‌دهند ویندوز 8 در حال حاضر تنها روی 2 درصد از رایانه‌های شخصی سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این اوصاف مایکروسافت باید امیدوار باشد این تعداد کم کاربران، از پایان پشتیبانی از ویندوز 8 در تاریخ دوازدهم ژانویه 2016 آگاه شوند.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *