جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ابلاغ‌های الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی

مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: 22درصد احکام مطالباتی تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی به کارفرما ابلاغ می شود.
به گزارش سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی اظهار داشت: این مطالبات شامل مواردی همچون اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب ها است.

ابلاغ‌های الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی

وی افزود: تاکنون بیش از 365 هزار حکم مطالباتی به صورت اینترنتی (غیر حضوری) ابلاغ شده است که از این شمار نزدیک به 255 هزار حکم مربوط به چهار ماه ابتدای سال جاری است.
وی اظهار داشت: بیشترین درصد ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی تامین اجتماعی طی دوره زمانی یاد شده متعلق به استان های البرز، مازندران، آذربایجان غربی، شهرستان های تهران و گلستان است.
امینی با بیان اینکه 47درصد ابلاغ احکام مطالباتی تامین اجتماعی در استان البرز الکترونیکی انجام می شود، افزود: این آمار در استان های مازندران، آذربایجان غربی، شهرستان های تهران و گلستان به ترتیب44،40، 39و 34درصد است.
وی خاطر نشان کرد: کارفرمایان برای برخورداری از این طرح باید به شعب تامین اجتماعی مراجعه و ثبت نام کنند تا از این پس به جای احکام کاغذی، احکام مطالباتی به نشانی پست الکترونیکی کارفرما ابلاغ شود.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی، افزایش رضایتمندی، تسریع امور و پرهیز از اتلاف منابع را از دستاوردهای ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی کارفرمایان برشمرد.

پی نوشت توسط اینجانب: سازمان تامین اجتماعی برای گرفتن آدرس هر کدام از کارگاه ها ، کارگاه رو قفل میکنه تا امکان ارسال لیست بیمه نداشته باشید.مطلقا هم توسط تلفن جواب رو نمیدم که ایراد کار کجاست.وقتی هم حضوری میری باید کلی نامه توسط کشخص شخیص کارفرما پر بشه و به امضا رسیده شه.به نظر من بهتر بود اول می گفتند ایمیل خود را در سامانه ثبت کنید و اگر ثبت نکردیم کارگاه را قفل میکردند

منبع: آی تی آنالیز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *