جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیپد Air 3 در راه است

یک تبلت جدید آیپد Air در راه است. به نقل از سایت خبری 9to5Mac، Apple احتمالاً مدل آپدیت شده ای از آیپد Air در ماه مارس معرفی می کند. Air 2 در اکتبر 2014 رونمایی شد، اما اپل قصد ندارد Air 3 را در آن زمان یعنی زمان رونمایی از آیپد پرو و آیپد مینی 4 عرضه کند.

آیپد Air 3 در راه است

جزئیات زیادی در مورد این مدل آیپد جدید منتشر نشده است، اما 9to5Mac می گوید که ممکن است این محصول همان بلندگوهای قدیمی را داشته باشد و دوربین اصلی آن نیز فلاش خواهد داشت. این سایت می گوید که اپل یک ورژن از آیپد Air را آزمایش می کند که دارای قلم Apple است. مسلماً اپل این قلم را از مدلPro به مدل Air استاندارد انتقال داده است، اما بهتر است بدانید که تنها چند ماه بعد این اتفاق افتاد.

به گفته 9to5Mac کمپانی اپل اخیراً گفته که این آیپد خود را در چهاردهم مارس معرفی خواهد کرد. در این تاریخ اپل احتمالاً آیفون 5SE و چند طراحی بند ساعت هوشمند را نیز معرفی خواهد کرد. همچنین ممکن است اپل در این فرصت، برای سیستم عامل iOS و watchOS نیز آپدیت هایی رونمایی کند؛ تعدادی قابلیت iOSجدید هم در اوایل این ماه پیش نمایش شدند، از جمله پشتیبانی و حمایت از چندین حساب کاربری در مدارس و قابلیت مشابه f.lux برای همه آیفون ها و آیپد ها.

منبع: yahoo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *