جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آینه هوشمند گوگل

شما هم صحنه‌هایی از فیلم‌های تخیلی را مشاهده کرده‌اید که در آن‌ها مجموعه‌ای از صفحه‌نمایش‌ها در همه‌جا ظاهر شده و پیش روی افراد قرار می‌گیرند. اگرچه در نگاه اول، این تکنولوژی دور از واقعیت به‌نظر می رسد اما مکس براون، یکی از مهندسین گوگل دست به کار شده و بر همین اساس آینه ویژه‌ای را طراحی کرده که با نصب در سرویس‌های بهداشتی می‌تواند محتویات کارت‌های Google Now را پیش روی شما قرار دهد.

آیینه هوشمند گوگل

اگرچه ایده ساخت چنین تجهیزی جدید نیست و چیزی در حدود 5 سال پیش یک شرکت سوئدی به نام TAT در قالب ویدئویی مرتبط با آینده تکنولوژی صفحه‌نمایش‌ها ترکیب مشابهی را به نمایش گذاشته بود و یا حتی کورنینگ (سازنده کورنینگ گلس) ویدئوی مشابهی را از این قابلیت منتشر کرده بود که افراد در سرویس بهداشتی می‌توانستند وضعیت آب و هوایی، زمان، سرخط‌ خبرها و حتی قرارهای ملاقات خود را مشاهده کنند اما رسیدن چنین محصولی به خط تولید اهمیت بالایی دارد.

با این وجود محصول طراحی شده توسط براون همچنان در حال پیشرفت بوده و فاقد قابلیت‌هایی مانند ورودی لمسی است. در حال حاضر با استفاده از این آینه هوشمند، کاربران می‌توانند علاوه بر مشاهده محتویات کارت‌های Google Now، فرامین صوتی را نیز صادرکنند.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *