جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیفون 7 در چهار رنگ مختلف

با نزدیک‌تر شدن به ماه سپتامبر، ماهی که در آن گوشی هوشمند آیفون 7 اپل به مرحله تولید انبوه خواهد رسید، عکس‌ها و تصاویر بیشتری از این محصول مورد انتظار به بیرون درز پیدا می‌کند. تاکنون نیز تصاویر مختلفی از قسمت پشتی بدنه آیفون 7 منتشر شده است که با توجه به آن‌ها می‌توان به جرات گفت این گوشی هوشمند شباهت زیادی به پرچمداران کنونی اپل، یعنی آیفون 6 و آیفون 6 اس خواهد داشت. به علاوه، به نظر می‌رسد در آیفون 7 شاهد تغییر طراحی نوار آنتن (نوارهایی که در بالا و پایین پشت بدنه گوشی‌های آیفون دیده می‌شود و برای جذب سیگنال‌های بی‌سیم به کار می‌رود)، لنز دوربین برجسته و همچنین حذف جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهیم بود.

آیفون 7 در چهار رنگ مختلف

اما به تازگی تصویر جدیدی نیز به بیرون درز کرده (تصویر بالا) که تنوع رنگی آیفون 7 را نشان می‌دهد. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این شایعاتی منتشر شده بودند و حکایت از عرضه آیفون 7 در دو رنگ جدید آبی تیره و مشکی Space Black داشتند که گفته می‌شد جایگزین رنگ خاکستری Space Gray خواهند شد. البته اگر به تصویر جدید دقت کنید می‌توانید تمامی رنگ‌های قدیمی این گوشی هوشمند را مشاهده کنید که عبارتند از (از پایین به بالا): نقره‌ای، طلایی، خاکستری Space Gray و رنگ رزگلد جدید (Rose Gold).

با وجود اینکه این تصویر، احتمال وجود رنگ پنجم برای ایفون 7 را به هیچ وجه رد نمی‌کند، اما به نظر ما احتمال وجود رنگی خارج از این چهار رنگ، چندان بالا نیست. در حال حاضر به نظر می رسد، اگر رنگ جدیدی هم در کار باشد، برای مدل 2017 این گوشی هوشمند که به احتمال فراوان آیفون 7 اس (iPhone 7s) نام خواهد داشت، در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به اینکه سال 2017 مصادف با دهمین سالگرد تولید اولین گوشی آیفون خواهد بود، یک رنگ مشکی ویژه می‌تواند یادآور اولین آیفون عرضه شده به بازار باشد و اپل می‌تواند بدین وسیله این رویداد تاریخی را جشن بگیرد.
منبعphonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *