جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


متوقف شدن تولید آیفون 7 با حافظه 256 گیگابایت

طبق اعلام سایت “wayback machine” اپل پس از معرفی آیفون 8، تولید آیفون 7 و 7 پلاس با حافظه 256 گیگابایت را متوقف کرده است.

متوقف شدن تولید آیفون 7 با حافظه 256 گیگابایت

اپل امسال دو گوشی آیفون 8 و 8 پلاس و آیفون X را که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون طراحی شده بود، معرفی کرد. دو گوشی آیفون 8 و 8 پلاس از لحاظ ظاهری نسبت به گوشی های نسل قبل اش، بدون تفاوت بود و تنها در چند قطعه سخت افزاری اختلاف داشتند.

بر اساس مطالب منتشر شده در سایت “wayback machine” اپل در 12 سپتامبر پس از معرفی آیفون 8، تولید آیفون 7 و 7 پلاس با حافظه 256 گیگابایت را متوقف کرده است. شاید این موضوع تغییر و تصمیم خاصی نباشد اما اپل با به کار بردن این سیاست کاربران خود را برای استفاده از آیفون با حافظه 256 گیگابایت مجبور کرد تا آیفون های جدید این شرکت را خریداری کنند.

این سیاست اپل، ترفند خوبی برای فروش آیفون 8 است که فروشی خوبی نسبت به نسل قبل آن نداشته است. چراکه تفاوتی نسبت به نسل قبل نداشته و تنها قابلیت شارژ بی سیم و پردازنده قوی تر در آن به کار برده شده است. بر اساس آمار به دست آمده، با توجه به عرضه آیفون 8، همچنان آیفون 7 در بین کاربران محبوب تر است و در گوگل نیز واژه “آیفون 7” بیشتر جست و جو شده است.

همچنین طبق نظرسنجی های شرکت اپل، آیفون X محبوبیت بیشتری نسبت به آیفون 8 دارد. به همین جهت اپل در زمان معرفی آیفون 8 و 8 پلاس، از آیفون X نیز رونمایی کرد تا توجه ها را به سوی خود جلب کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *